Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами

Русецька О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український іформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв. С. 306–311.

[img]
Preview
Текст
Download (408kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються питання мовних та структурних особливостей рекламних текстів у друкованих ЗМІ. Автор дослідив їх дотримання та зробив аналіз рекламних текстів у їх відповідності

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: реклама, рекламний текст, AIDA, стилістика рекламних текстів, структура реклами
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 21 Трав 2014 11:58
Оновлення: 07 Бер 2016 01:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11373

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу