Русецька О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український іформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв. С. 306–311.
|
Текст
Download (408kB) | Preview |
Анотація
У статті розглядаються питання мовних та структурних особливостей рекламних текстів у друкованих ЗМІ. Автор дослідив їх дотримання та зробив аналіз рекламних текстів у їх відповідності
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | реклама, рекламний текст, AIDA, стилістика рекламних текстів, структура реклами |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR |
Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата подачі: | 21 Трав 2014 11:58 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:02 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11373 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |