Рошук, Вікторія (2014) The Introduction of Credit-Modular System in Medical Education - Advantages and Disadvantages. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 86-88.
|
Text
Download (7kB) | Перегляд |
Опис
The aim of our research was to check the quality of students’ knowledge of medical schools, where credit-modular system was implemented.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) R Медицина > RT Медсестринство |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач, що депонує: | викладач О.О. Макаревич |
Дата внесення: | 16 Черв 2014 11:20 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 06:50 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11535 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |