Teaching Critical Thinking at Text-based Lessons for Advanced Learners of English

Євченко, В. В. (2014) Teaching Critical Thinking at Text-based Lessons for Advanced Learners of English. The Global English Teacher: Improving What Works and Fixing What Doesn’t: збірник наукових праць (англ. м.).. с. 120-121.

[img]
Перегляд
Text
Download (210kB) | Перегляд

Опис

The literary text, viewed in terms of argumentation theory, can be used for the development of critical thinking skills at text-based lessons. Some main strategies to improve students’ critical thinking skills in discourse can be: critical evaluation of explicit and implicit arguments; the discernment of unsupported and true or false arguments.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Юлія Харчишина
Дата внесення: 16 Черв 2014 12:48
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11583

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу