Teaching Critical Thinking at Text-based Lessons for Advanced Learners of English

Євченко В. В. (2014) Teaching Critical Thinking at Text-based Lessons for Advanced Learners of English. The Global English Teacher: Improving What Works and Fixing What Doesn’t: збірник наукових праць (англ. м.).. С. 120–121.

[img]
Preview
Текст
Download (210kB) | Preview

Анотація

The literary text, viewed in terms of argumentation theory, can be used for the development of critical thinking skills at text-based lessons. Some main strategies to improve students’ critical thinking skills in discourse can be: critical evaluation of explicit and implicit arguments; the discernment of unsupported and true or false arguments.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: лаборант Юлія Харчишина
Дата подачі: 16 Черв 2014 12:48
Оновлення: 15 Серп 2015 06:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11583

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу