Пойта, І. О.
(2011)
Принципи формування та розвитку ринку послуг в Україні.
Наука й економіка, 4 (24).
с. 162-164.
Опис
В статті розкрито основні положення формування та розвитку ринку послуг в Україні. Виявлено основні відмінності між товарами і послугами та проведений аналіз динаміки їх розвитку. Проаналізовано особливості функціонування та визначено основні тенденції змін в сфері послуг.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
послуга, ринок послуг, життєвий рівень, попит, державний сектор, доходи населення, зайнятість, інвестиції, національний ринок. |
Теми: |
H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Підрозділи: |
Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: |
Інна Олександрівна Клімова
|
Дата внесення: |
17 Черв 2014 08:49 |
Останні зміни: |
15 Серп 2015 06:57 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11636 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |