Items where Subject is "H Social Sciences > H Social Sciences (General)"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: А | Б | В | Г | Д | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | Ф | Х | Ш | Я
Number of items at this level: 351.

А

Алексейчук, О. (2014) ЕМЕРДЖЕНТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ЯК НАСЛІДОК РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 8-10.

Алексейчук, О. (2014) НАБІР ЗАСОБІВ ПРОМОУШН ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 87-89.

Андрушко, А. (2015) The ways of improving the enterprise competitiveness. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 47-49.

Андрушко, А. (2014) ІМІДЖ ТОРГОВОЇ МАРКИ ЯК ФАКТОР СТІЙКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 32-34.

Андрушко, А. (2015) Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 41-43.

Андрушко, А. (2015) Зелений сільський туризм Житомирщини: реальність та перспективи розвитку. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 43-44.

Андрушко, А. (2015) Корпоративно-соціальна відповідальність та соціально-етичний маркетинг: спільне та відмінне. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 7-9.

Андрушко, А. (2014) РЕГУЛЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ РИЗИКІВ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 89-91.

Андрушко, А. (2015) Сарафанний маркетинг як спосіб стимулювання продажів. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 44-47.

Андрушко, А. (2015) Структура експорту послуг України. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 115-117.

Андрушко, А. (2015) Сільське господарство України: сьогодення та перспективи розвитку. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 129-131.

Андрушко, А. (2015) Товарна структура імпорту України. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 117-119.

Андрушко, А. С. and Боцян, Т. В. (2016) Удосконалення стратегії зростання конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «Екопродукт»). ЖДУ ім. І.Франка.

Андрійчук, М. (2015) Суть і розвиток сарафанного маркетингу. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 38-41.

Арцишевський, Р. А. (2007) Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності. In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Матеріали засідання "круглого столу”, 29 травня 2007 р., Житомир.

Б

Безверха, Т. М. (2008) СПЕЦИФІКА ДОТРИМАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ НОРМАТИВНО-ТЕХНІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ В ДЕРЖАВНИХ ТА ПРИВАТНИХ ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ М. ЖИТОМИРА. Вісник Київського міжнародного університету (журналістики, медіалінгвістика, кінотелемистецтво). pp. 45-47.

Бех, І. Д. and Вознюк, О. В. and Левківський, М. В. (2001) Структура взаєморозуміння у системі "людина - людина": генезис і корекція. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). pp. 78-82. ISSN 2076-6173

Богоявленська, Ю. В. (2007) Методика побудови соціонічної моделі особистості. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). pp. 3-7.

Бордзань, С. П. and Павловська, Л. Д. (2016) Удосконалення соціально-психологічних методів управління підприємством (на матеріалах ПАТ “Житомирський комбінат силікатних виробів”). ЖДУ ім. І.Франка.

Боцян, А. (2014) ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЕКОНОМІЧНІЙ ОСВІТІ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 60-61.

Боцян, Т. В. (2016) Consequences of applications financial incentives and evaluations in CSR. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні і Польщі: Матеріали девятої міжнародно науково-практичної конференції / за ред. І.В. Саух. pp. 18-21.

Боцян, Т. В. (2015) European directive on disclosure of non-financial and diversity information as a new dimension of business performance verification. ″Contabilitatea, auditul și analiza economică între conformitate, schimbare și performanță″, conferință științifică internațională. pp. 56-60.

Боцян, Т. В. (2013) Sustainable reports in Ukraine: evaluation of the situation. Accounting and audit in the context of European economic integration: advancements and expectations. pp. 29-32.

Боцян, Т. В. (2014) Використання стандартів зі складання та оприлюднення нефінансової звітності: досвід українських підприємств. Економіка. Управління. Інновації. (2).

Боцян, Т. В. (2013) Вплив соціальної відповідальності бізнесу на збалансоване природокористування регіону. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: зб. матеріалів сьомої міжнар. наук.-практ. конф. pp. 17-19.

Боцян, Т. В. (2013) Етичність бізнесу в Україні крізь призму нефінансової звітності. Економічний часопис ХХІ (3-4(1)). pp. 50-53.

Боцян, Т. В. (2012) Необхідність регламентації даних нефінансової звітності як шлях активізації соціально-відповідального бізнесу. Економіка. Управління. Інновації (1). ISSN 2410-3748

Боцян, Т. В. (2016) Соціально-відповідальний підхід: зміна парадигми управління витратами. Стратегії сталого розвитку:на шляху до сильнішої громади Матеріали науково-практичної конференції. pp. 167-168.

Боцян, Т. В. and Левчук, Е. П. (2015) Вплив видатків на освіту на розвиток людського потенціалу країни: досвід України. Продуктивність агропромислового виробництва. економічні науки. (27). pp. 117-125.

В

Вандышев, В. Н. (2007) Толерантность и компромиссы в идеологии и системе отечественного образования. In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Матеріали засідання "круглого столу”, 29 травня 2007 р., Житомир.

Василевич, О. Г. (2007) Інформаційне насильство як соціальний феномен. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). pp. 29-33.

Василевич, О. Г. (2006) Вплив засобів масової інформації на свободу вибору й самовизначення людини. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). pp. 3-6.

Вергун, О. (2015) Маркетинг у соціальних мережах. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 49-51.

Волков, О. Г. (2009) Презентація суб’єкта капіталізму в політичному дискурсі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 3-7.

Вікарчук, О. І. (2016) Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства. In: Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обґрунтування прогресивних змін. ЖДТУ, pp. 162-175.

Вікарчук, О. І. (2016) Проблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграції. Сталий розвиток економіки (1 (30)). pp. 61-67.

Вікарчук, О. І. (2015) Шляхи і напрямки вдосконалення інноваційної культури в сфері людського капіталу. In: Управління людськими ресурсами: держава, регіон, підприємство: монографія / за заг. ред. к.е.н., доц. Мельничука Д.П. – Житомир: ЖДТУ, 2015. – 364 с. ЖДТУ, Житомир, pp. 298-313.

Вікарчук, О. І. and Калініченко, О. О. and Пойта, І. О. (2016) Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві. Віcник Житомирcького державного технологічного універcитету (4). pp. 248-250.

Вікарчук, О. І. and Сахненко, А. О. (2015) Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу. Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу. pp. 25-34.

Вікарчук, О. І. (2009) Інвестиційний фактор у формуванні та нарощуванні ресурсного потенціалу. Наука й економіка. Науково-практичний журнал Хмельницького економічного університету. (2 (14)). pp. 137-143.

Вікарчук, О. І. (2013) Інноваційна культура як ефективний метод управління. Науковий журнал "Бізнес-інформ" (1). pp. 298-308.

Вікарчук, О. І. (2013) Інноваційна культура як функціональна підсистема інноваційного потенціалу підприємства. Вісник ЖДТУ (1(63)). pp. 230-233.

Вікарчук, О. І. (2013) Інноваційна культура, як ідеологія управління діловою активністю підприємства. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка., 18 (2). pp. 33-40.

Вікарчук, О. І. (2012) Інноваційна культура: особливості та перспективи. Сучасні тенденції розвитку світової економіки: збірник матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції. pp. 69-70.

Вікарчук, О. І. (2011) Інноваційно-інтеграційний шлях розвитку України. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали V міжнародної наукво-практичної конференції. м. Житомир. pp. 36-38.

Вікарчук, О. І. (2010) Інтенсифікація інноваційної діяльності підприємства. Тези міжвузівської науково-практичної конференції "Еконромічна стратегія розвитку підприємств: регіональні аспекти". pp. 7-9.

Вікарчук, О. І. (2014) Концептуальні засади інноваційного розвитку корпоративної культури на підриємствах харчової промисловості. In: Людський капітал України: демографічні передумови та соціально-економічні чинники формування. ЖДТУ, Житомир ЖДТУ, pp. 289-307. ISBN 978-966-683-408-2

Вікарчук, О. І. (2008) Концесія – високоефективна система управління майном. Тези доповідей 2-ї міжнародної науково-практичної конференції "Інноваційні проблеми автоматизації управління бізнесом". pp. 96-98.

Вікарчук, О. І. (2015) Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. pp. 20-22.

Вікарчук, О. І. (2013) Особливості формування інноваційної культури підприємства. Вісник соціально-економічних досліджень. (1 (48)). pp. 52-56.

Вікарчук, О. І. (2013) Роль інноваційної культури у процесі відродження людського капіталу. In: Людський капітал в економічній системі соціально орієнтованої держави. ЖДТУ, Житомир, pp. 198-223. ISBN 978-966-683-383-2

Вікарчук, О. І. (2015) Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. pp. 22-24.

Вікарчук, О. І. (2008) Стратегічні аспекти інвестування в інноваційній сфері. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції РВПС України НАН України, 3. pp. 104-107.

Вірковський, А. П. and Рудницька, Н. Ю. (2008) Толерантність як соціально-педагогічне явище. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). pp. 53-56.

Г

Герасимчук, А. А. (2007) Проблема толерантності як необхідна умова консолідації українського суспільства. In: олерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Матеріали засідання "круглого столу”, 29 травня 2007 р., Житомир.

Год, Б. В. (2004) З історії організації шкільної справи в Європі за доби Відродження (ХІV - початок ХVІІ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). pp. 35-39.

Голубкова, Н. Л. (2008) Роль молодіжних організацій та рухів у становленні активної громадянської позиції американських школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). pp. 69-73.

Гольцман, І. О. (2009) НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ТУРИЗМІ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні: Матеріали другої міжнародної науково-практичної конференції. pp. 102-103.

Гольцман, І. О. (2009) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи індустрії туризму в Україні та Польщі: Матеріали третьої міжнародної науково-практичної конференції. pp. 132-136.

Гольцман, І. О. (2010) РОЗВИТОК РИНКУ ПОСЛУГ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. Продуктивні сили і регіональна економіка. pp. 280-284.

Гольцман, І. О. (2009) РОЛЬ МОТИВАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ. Економіка. Управління. Інновації. pp. 131-136.

Гольцман, І. О. (2010) ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ В СУЧАСНИХ УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Економічна стратегія розвитку підприємств: регіональні аспекти: Матеріали Міжвузівської науково-практичної конференції. pp. 45-47.

Гольцман, І. О. (2009) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ В КАДРОВОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали третьої Міжнародної науково-практичної конференції. pp. 108-111.

Гончаренко, Н. (2014) МЕТОДИКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПОСЛУГ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 18-20.

Горбачова, Н. І. (2013) СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС І СОЦІАЛЬНА РОЛЬ ЯК БАЗОВІ ПОНЯТТЯ СОЦІАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. pp. 234-237. ISSN 2076-6173

Горбова, І. О. (2015) Genre transformation of modern journalistic interview. Редакторська і журналістська майстерність: Збірник матеріалів ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції. pp. 52-53.

Горбова, І. О. (2013) Відчуття апатії в комунікаційному просторі постсучасного суспільства: соціально-філософський аспект. Актуальні проблеми сучасної філософії та науки у глобалізованому світі: зб. наук. праць. pp. 86-88.

Горик-Чубатюк, М. О. (2016) Філософські основи фундації економіки. ХVIІ Всеукраїнській науково-практичній конференції для студентів, аспірантів та молодих вчених Україна ХХІ століття: тенденції та перспективи розвитку”.

Горик-Чубатюк, М. О. and Добровольська, О. М. (2017) Фінансовий контролінг як ефективний інструмент в менеджменті. Наукового віснику Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». (22).

Горик-Чубатюк, М. О. and Мосійчук, І. В. (2016) Роль трудового потенціалу в системі логістичних операцій. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія: Економічні науки (2(7)). pp. 51-57. ISSN 2078-2128

Горохова, Л. В. (2012) Страх потери идентичности в современном мире. Современная интеллигенция: проблемы социальной идентификации: сборник научных трудов: в 3 т. / отв. ред. И. И. Осинский., 1. pp. 195-201.

Грабчак, К. К. (2007) Толерантність як складова українського національного характеру. In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Матеріали засідання "круглого столу”, 29 травня 2007 р., Житомир.

Грицай, Н. Б. (2015) Поведінка керівника в проблемних ситуаціях. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 10-12.

Гумінська, Л. (2015) Перспективи розвитку аромамаркетингу в Україні. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 123-125.

Д

Давидова, Л. В. (2015) Видавнича діяльність університетів як складова реформування освітньої системи. Матеріали ІУ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції "Гуманітарний Всесвіт: люди, ідеї, події". pp. 231-234.

Давидова, Л. В. (2015) Діяльність університетських видавництв у контексті толерантизації освіти. Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Міжнародна науково-теоретична конференція (матеріали доповідей та виступів). pp. 174-176.

Давидова, Л. В. (2014) Культура сучасного українського книговидання: специфіка роботи редактора і коректора регіональних видавництв. Наукова школа Романа Іванченка: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. pp. 99-106.

Давидова, Л. В. (2014) Робота редактора і коректора регіональних видавництв і редакцій ЗМІ у сучасних умовах. Наукові записки Інституту журналістики: науковий збірник КНУ ім. Т. Шевченка. pp. 125-129.

Давидюк, Л. В. (2014) Особливості запровадження компетентнісного підходу при підготовці фахівців з екології в технічних вузах України (на прикладі ЖДТУ). Матеріали міжнародної наукової конференції «Природні та техногеннозмінені екосистеми прикордонних територій у пост чорнобильський період» і міжнародної наук.-практ. cтуд. конф «Структурно-функціональна організація природних і антропогенно трансформованих. pp. 167-172.

Дашко, А. (2014) СКЛАДАННЯ ТА РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ЕКОНОМІКИ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 61-63.

Добровольська, О. М. and Саух, І. В. (2017) Фінансовий контролінг, як ефективний інструмент в менеджменті (на матеріалах ТОВ Житомиртепломаш). ЖДУ ім. І.Франка.

Дубовенко, М. (2015) Комунікації в менеджменті. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 16-18.

Дударчик, В. and Пойта, І. О. (2015) Соціальна відповідальність та етика в маркетингу. Міжвузівська студентська науково-практична конференція "Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу". pp. 75-82.

Дяченко, Т. and Ольшевська, Л. (2015) Стратегія «блакитного океану» як новий підхід у досягненні конкурентних позицій. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 58-60.

Дікова-Фаворська, О. М. (2007) Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності. In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Матеріали засідання "круглого столу”, 29 травня 2007 р., Житомир.

З

Зайко, Л. Я. (2014) Дотримання вимог галузевих нормативних документів як основний чинник якості друкованих книжкових видань для дітей. Наукова школа Романа Іванченка: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції [Електронний ресурс]. pp. 112-126.

Заруцька, І. О. and Луференко, Л. Ю. (2017) Оцінка ефективності форм організації праці та їх удосконалення (на матеріалах "ТОВ Первоцвіт-фарм"). ЖДУ ім. І.Франка.

К

Калінчук, Ф. М. and Гриценко, І. В. (2010) Тверезість як фактор розробки ефективних управлінських рішень. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). pp. 141-144. ISSN 2076-6173

Калініченко, О. О. (2014) Організаційно-економічний механізм розвитку соціальної сфери України. Other thesis, Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна».

Калініченко, О. О. (2011) Соціальна сфера: оцінка у сучасному українському суспільстві. Наука й економіка (4(24)). pp. 154-156.

Калініченко, О. О. (2013) CОЦІАЛЬНА СФЕРА ТА ЇЇ ГУМАНІТАРНА СКЛАДОВА. Наукові праці Національного університету харчових технологій (49). pp. 134-138.

Калініченко, О. О. (2014) Демографічна складова соціальної сфери. In: Людський капітал України: демографічні передумови та соціально-економічні чинники формування. ЖДТУ, Житомир, pp. 87-99. ISBN 978-966-683-408-2

Калініченко, О. О. (2013) КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ. Вісник Житомирського державного технологічного університету (1 (63)). pp. 248-251.

Калініченко, О. О. (2013) КАДРОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. Матеріали сьомої міжнародної науково-практичної конференції. pp. 54-56.

Калініченко, О. О. (2012) Освіта як основний фактор розвитку соціальної сфери. Матеріали VI міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалазації: реалії, проблеми та перспективи.. pp. 415-418.

Калініченко, О. О. (2015) Особливості маркетингу в сфері туризму. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. pp. 49-51.

Калініченко, О. О. (2013) Оцінка сучасного стану соціальної сфери. In: Людський капітал в економічній системі соціально орієнтованої держави. ЖДТУ, Житомир, pp. 380-417. ISBN 978-966-683-383-2

Калініченко, О. О. (2013) ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. Міжнародний науково-виробничий журнал "Сталий розвиток економіки" (3 (20)). pp. 46-48.

Калініченко, О. О. (2013) Перспективи впровадження недержавного пенсійного забезпечення в Україні. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів ["Теоретичні та практичні аспекти розвитку менеджменту підприємcтв виробничої cфери: cвітовий та вітчизняний доcвід"]. pp. 143-145.

Калініченко, О. О. (2013) Перспективи впровадження недержавного пенсійного забезпечення та добровільного медичного страхування в Україні. Збірник наукових праць. Вісник соціально-економічних досліджень.. pp. 359-362.

Калініченко, О. О. (2014) Перспективи соціальної сфери. Матеріали VІІІ міжнародної науково-практичної конференції. [«Конкурентоcпроможніcть в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перcпективи»]. pp. 59-60.

Калініченко, О. О. (2014) Прогнозування та розвиток основних параметрів соціальної сфери України в сучасних умовах. Економіка. Управління. Інновації (1 (11)). pp. 83-91.

Калініченко, О. О. (2011) Соціальна сфера в аспекті державного управління. Збірник наукових праць "Національне господарство України: теорія та практика управління. pp. 231-234.

Калініченко, О. О. (2011) Соціальна сфера в умовах трансформації економіки. Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.. pp. 62-65.

Калініченко, О. О. (2011) Соціальна сфера: базисні поняття та концептуальні положення. Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні та Польщі.. pp. 259-265.

Калініченко, О. О. (2010) Соціальна сфера: її структура та значення. Продуктивні сили і регіональна економіка: збірник наукових праць: у 2 ч., Ч.2. pp. 49-54.

Калініченко, О. О. (2013) Теоретичні аспекти функціонування організаційно-економічного механізму соціальної сфери. In: Людський капітал в економічній системі соціально орієнтованої держави. ЖДТУ, Житомир, pp. 357-380. ISBN 978-966-683-383-2

Калініченко, О. О. (2013) ФОРМУВАННЯ ПЕРСПЕКТИВНОГО ВЕКОТРА СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. Науково-теоретичний журнал Хмельницького економічного університету (2 (30)). pp. 89-93.

Калініченко, О. О. (2013) Фінансова складова соціальної сфери України. Науковий журнал "Бізнес Інформ" (1). pp. 184-188.

Калініченко, О. О. and Мосійчук, І. В. and Пойта, І. О. (2012) Сфера послуг в контексті сталого розвитку. Економіка природокористування і охорони довкілля. pp. 204-209.

Карпюк, О. А. (2016) Бізнес-інкубатори та роль тріади «місцева влада – бізнес – університети» у місцевому розвитку громад. Проблеми сталого розвитку суспільства: погляд очима різних поколінь. pp. 176-195.

Карпюк, О. А. (2013) Маркетинг інтелектуального капіталу. Наукові праці національного університету харчових технологій (53). pp. 186-194.

Карпюк, О. А. (2014) Методичні рекомендації з курсу «Управління змінами». [Teaching Resource]

Карпюк, О. А. (2009) Проблеми оцінки конкурентоспроможності освітніх послуг. Економіка. Управління. Інновації (2).

Карпюк, О. А. (2011) Проблеми оцінки якості освітніх послуг в системі освітнього менеджменту. Економіка (4).

Карпюк, О. А. (2016) Роль страхових компаній в дотриманні принципів сталого розвитку. Стратегії сталого розвитку:на шляху сильнішої громади Матеріали науково-практичної конференції. pp. 179-181.

Карпюк, О. А. (2009) Стимулювання розвитку вищої освіти як елемент управління нею: зарубіжний досвід. Стимулювання розвитку вищої освіти як елемент управління нею: зарубіжний досвід / О.А.Карпюк // Національне господарство України: теорія та практика управління: [зб. наук. праць]. – К.: Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України.

Карпюк, О. А. (2009) Теоретичні аспекти ринку освітніх послуг. Наука й економіка (2(14)). pp. 297-299.

Карпюк, О. А. and Левчук, Е. П. (2016) Забезпечення можливостей та мотивації праці громадян як пріоритетна ціль сталого розвитку України. Проблеми сталого розвитку суспільства: погляд очима різних поколінь Матеріали наукового форуму. pp. 94-98.

Карпюк, О. А. and Сингаївська, А. О. (2016) Event-менеджмент в туристичній галузі: світовий досвід та перспективи для України. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні та Польщі: Матеріали дев’ятої міжнародної науково-практичної конференції. pp. 39-42.

Каріх, І. В. (2007) Національна ідентичність як підстава толерантності. In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Матеріали засідання "круглого столу”, 29 травня 2007 р., Житомир.

Кащук, К. М. (2016) Перспективи формування системи трансферу знань та технологій в Україні. V міжнародний форум "Проблеми інноваційного розвитку та інформаційного суспільства". pp. 115-118.

Кащук, К. М. (2014) Розвиток інноваційної діяльності сільськогосподарських підприємств на засадах провайдингу. Other thesis, Житомирський національний агроекологічний університет.

Кащук, К. М. (2016) досвід розвитку зеленого бізнесу розвинутих країн та можливості його використання в Україні. Стратегії сталого розвитку: на шляху до сильнішої громади. Матеріали науково-практичної конференції. pp. 149-150.

Кащук, К. М. (2014) Індивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Менеджмент організацій». [Teaching Resource]

Кащук, К. М. (2014) Індивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Організація праці менеджера». [Teaching Resource]

Кащук, К. М. (2014) Індивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Основи менеджменту». [Teaching Resource]

Кащук, К. М. (2014) Індивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Самоменеджмент». [Teaching Resource]

Кащук, К. М. (2014) Індивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Управління інноваціями». [Teaching Resource]

Кащук, К. М. (2012) АСПЕКТИ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОГО РОЗВИТКУ АГРОПРОДОВОЛЬЧОГО СЕКТОРУ. Конкурентний розвиток підприємництва в Україні : матер. міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 235-239.

Кащук, К. М. (2013) Агротехнологічна платформа як зaсiб інтеграції аграрної науки та виробництва. Ефективна економіка (10).

Кащук, К. М. (2011) ВПЛИВ ПРОВАЙДИНГУ ІННОВАЦІЙ НА ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Наукові праці Полтавської держ. аграр. акад (3). pp. 135-142.

Кащук, К. М. (2013) МЕХАНІЗМ ВЕНЧУРНОГО ФІНАНСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Економіка АПК (12). pp. 119-124.

Кащук, К. М. (2012) МОЖЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПЛАТФОРМ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ УКРАЇНИ. Проблеми та перспективи розвитку інноваційної діяльності в Україні : матер. V Міжнар. бізнес-форуму. pp. 132-133.

Кащук, К. М. (2013) НАУКОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Вісн. Сум. нац. аграрн. ун-ту (6). pp. 81-85.

Кащук, К. М. (2013) ОРГАНИЗАЦИОННО-ЭКОНОМИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ИННОВАЦИОННО- ИНВЕСТИЦИОННОГО РАЗВИТИЯ АГРАРНОГО СЕКТОРА. Actual problems of economies of post-communist countries at current stage: Proceedings of materials of International Scientific-Practical Conference. pp. 496-500.

Кащук, К. М. (2013) Організаційно-економічний механізм підвищення інноваційної активності сільськогосподарських підприємств. Агросвіт (22). pp. 74-80.

Кащук, К. М. (2012) ПЕРСПЕКТИВИ СТВОРЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОВАЙДИНГОВИХ СТРУКТУР НА КООПЕРАТИВНИХ ЗАСАДАХ. Кооперативний маркетинг в агро бізнесі : проблеми і перспективи розвитку в Україні: матер. Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої Міжнародному року кооперативів. pp. 260-263.

Кащук, К. М. (2012) ПЕРСПЕКТИВЫ ВНЕДРЕНИЯ ИННОВАЦИОННЫХ РАЗРАБОТОК НА СЕЛЬСКОХОЗЯЙСТВЕННЫХ ПРЕДПРИЯТИЯХ. Управление инновациями: теория, методология, практика: сб. матер. І Междунар. науч.-практ. конф. pp. 188-192.

Кащук, К. М. (2012) ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ НАУКОВОГО ПАРКУ НА БАЗІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Стратегічні напрями і пріоритети формування конкурентоспроможності аграрного сектора : матер. ІІ конф. молодих вчених-економістів. pp. 25-27.

Кащук, К. М. (2012) ПРИМЕНЕНИЕ ИННОВАЦИОННОГО ПРОВАЙДИНГА ДЛЯ ЭФФЕКТИВНОГО ТРАНСФЕРА ЗНАНИЙ АГРОНАУКИ В ПРОИЗВОДСТВО. Информатизация в АПК: состояние, тенденции, перспективы: матер. Междунар. науч.-практ. конф.. pp. 352-354.

Кащук, К. М. (2012) ПРОБЛЕМИ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ УКРАЇНИ. Управління інноваційним процесом в Україні : проблеми комерціалізації науково-технічних розробок. pp. 67-68.

Кащук, К. М. (2011) ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОВАЙДИНГУ В АГРОФОРМУВАННЯХ УКРАЇНИ. Актуальні проблеми інформаційних технологій, економіки та права : матер. міжнар. наук.-практ. конф. pp. 144-145.

Кащук, К. М. (2013) Перспективи провайдингу органічної продукції сільськогосподарських підприємств Житомирської області. Органічне виробництво і продовольча безпека : зб. матеріалів доп. учасн. Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 208-210.

Кащук, К. М. (2012) РЕГІОНАЛЬНІ ІННОВАЦІЙНІ ПРОЕКТИ ПО ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЮ В СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ. Формування стратегії розвитку аграрного сектору регіону : матер. VІІІ міжфак. наук.-практ. конф. молодих вчених-економістів. pp. 44-46.

Кащук, К. М. (2011) РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В АГРАРНІЙ СФЕР. Актуальні проблеми менеджменту ХХІ ст. : зб. матер. ІІ Міжвуз. студентської наук.-практ. конф.. pp. 53-54.

Кащук, К. М. (2012) СУЧАСНИЙ СТАН ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Вісн. Житомир. нац. агроекол. ун-ту (2). pp. 200-210.

Кащук, К. М. (2011) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОВАЙДИНГУ В АГРАРНІЙ СФЕРІ. Вісн. Житомир. нац. агроекол. ун-ту (2). pp. 120-130.

Кащук, К. М. and Плотникова, М. Ф. (2013) ИННОВАЦИОННАЯ МОДЕЛЬ РАЗВИТИЯ СЕЛЬСКОГО ХОЗЯЙСТВА НА ОСНОВЕ ПРОВАЙДИНГА. Академия управления при Президенте Республики Беларусь (15). pp. 347-358.

Кащук, К. М. and Довгій, Ю. Ю. and Фещенко, Д. В. (2013) ОЦİНКА ЕКОНОМİЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТİ ВПРОВАДЖЕННЯ İННОВАЦİЙНИХ РОЗРОБОК В ГАЛУЗİ ТВАРИННИЦТВА. Вісн. Хмельн. нац. ун-ту, 2 (4).

Кащук, К. М. and Зінчук, Т. О. (2012) ТРАНСФЕР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ У РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ЕКОНОМІКИ. Зб. наук. пр. Таврійського держ. агротехнологічного ун-ту (економічні науки) (2). pp. 199-208.

Кащук, К. М. and Якобчук, В. П. (2011) Формування теоретичних основ інноваційного розвитку аграрних підприємств в працях вітчизняних вчених. Сучасна економічна динаміка в контексті парадигми економічного розвитку Й. А. Шумпетера. pp. 72-73.

Кащук, К. М. and Якобчук, В. П. (2011) Формування і розвиток агроінноваційних структур в Україні: проблеми та перспективи. Економіка (557). pp. 129-135.

Кириченко, В. В. (2015) Психологія образу ворога у масовій свідомості. Матеріали Всеукраїнської науково-теоретичної конференції з міжнародною участю «Філософія, релігія та культура в глобалізованому світі», 23 листопада 2015 року. pp. 69-74. ISSN 978-617-7265-40-4

Кириченко, В. В. (2013) ІДЕОГРАФІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КРИЗИ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ У СИТУАЦІЇ ЗМІНИ ПРОФЕСІЇ. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, 2 (11). pp. 152-158. ISSN 2227-2844

Кириченко, В. В. (2015) Історичний екскурс та сучасні погляди на психологічні проблеми профорієнтації. Теоретичні та прикладні проблеми психології (2(37)). pp. 203-213. ISSN 2219-2654

Кириченко, В. В. (2014) Діагностика розвитку здібностей у процесі професійного відбору. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, ХІІ (19). pp. 161-169. ISSN 2072-4772

Кириченко, В. В. (2011) Особливості розвитку професійної ідентичності у межах українського соціокультурного середовища. Психологічні перспективи. Спеціальний випуск «Психологічні виміри українського соціокультурного простору». pp. 68-74.

Клімова, І. О. (2015) Сучасний стан та тенденції використання трудового потенціалу у сільськогосподарських підприємствах. In: Управління людськими ресурсами: держава, регіон, підприємство: монографія / за заг. ред. к.е.н., доц. Мельничука Д.П. ЖДТУ, Житомир, pp. 225-233.

Клімова, І. О. (2015) Аналіз рівня конкурентоспроможності експорту та імпорту послуг України. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.. pp. 53-55.

Ковтун, Ю. В. (2008) Категорії "традиції", "аристократії", "нації" в контексті націотворчих та державотворчих процесів в Україні в історіософській концепції В. Липинського. In: Матеріали Волинської історико-краєзнавчої конференції, 21-22 листопада 2008 року, Житомир.

Ковтун, Ю. В. (2009) Формування концепції традиціоналізму в контексті філософії Просвітництва. In: ТЕЗИ XXXIV науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету.- Т.1, 16-18 березня 2009 р., Житомир: ЖДТУ.

Кожем’якіна, О. М. (2007) Довіра та толерантність: аспекти співвідношення. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). pp. 13-15.

Козловець, М. А. (2012) Модернизация versus национальная идентичность. Современная интеллигенция: проблемы социальной идентификации: сборник научных трудов: в 3 т. / отв. ред. И. И. Осинский., 1. pp. 28-39.

Козловець, М. А. (2007) Толерантність як дієвий інструмент досягнення злагоди в суспільстві. In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Матеріали засідання "круглого столу”, 29 травня 2007 р., Житомир.

Козловець, М. А. (2009) Феномен національної ідентичності: виклики глобалізації: Монографія. Other. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

Коляденко, С. М. (2017) Врахування психологічних особливостей студентської молоді у процесі виховання. Соціально-правові та організаційно-управлінські аспекти роботи працівників соціальної й освітньої сфер з різними суб’єктами сучасного соціуму: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції Харків-Куряж (15 грудня 2017р.). pp. 34-37.

Коляденко, С. М. and Павлик, Н. П. and Семенюк, Т. В. (2016) Модернізація українського суспільства в умовах євроінтеграції. Житомир : Вид-во Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2016..

Коршак, Є. (2015) Розвиток маркетингу послуг в умовах євроінтеграції. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 136-138.

Котова-Олійник, С. В. (2010) Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). pp. 17-21.

Крисаченко, В. С. (2007) Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності. In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Матеріали засідання "круглого столу”, 29 травня 2007 р., Житомир.

Кучін, Яніна (2008) Український транщіоналізм у творчості Юрія Липи. In: Матеріали Волинської історико-краєзнавчої конференції, 21-22 листопада 2008 року, Житомир.

Кушерець, В. І. (2004) Гуманізація суспільного середовища як засіб упередження тероризму. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). pp. 18-22.

Кушніренко, Г. (2015) Роль нематеріальних чинників мотивації праці. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 104-106.

Кіндрась, О. В. (2014) Індивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Стратегічне управління». [Teaching Resource]

Кіндрась, О. В. (2009) ДЕТЕРМІНАНТИ УПРАВЛІННЯ ЕКСПОРТНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ КОРПОРАТИВНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ. Пошук. Науково- освітнє видання. (11).

Кіндрась, О. В. (2013) Детермінантна складова конкурентоспроможності вищого навчального закладу. Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи. pp. 119-121.

Кіндрась, О. В. (2014) До питання формування конкурентного потенціалу вищого навчального закладу, як суб’єкта ринку. Економіка і управління:. pp. 26-33.

Кіндрась, О. В. (2013) Практичні аспекти проблеми забезпечення конкурентоспроможності вищих навчальних закладів. Молодь, освіта, наука, культура і національна свідомість в умовах європейської інтеграції:. pp. 108-111.

Кіндрась, О. В. (2011) РОЛЬ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ. Економіка та ефективна організація фінансових та виробничих процесів. pp. 52-53.

Л

Литвиненко, О. М. (2007) Проблема релігійно-конфесійної толерантності в сучасній Україні. In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Матеріали засідання "круглого столу”, 29 травня 2007 р., Житомир.

Луференко, Л. Ю. (2012) ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Агросвіт (2). pp. 40-44.

М

Мазука, Л. І. (2007) Етнотолерантність в Україні (на прикладі забезпечення освітніх прав національних меншин). In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Матеріали засідання "круглого столу”, 29 травня 2007 р., Житомир.

Майгун, А. (2015) Оцінка конкурентоспроможності підприємства як складова маркетингового дослідження. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 22-24.

Макаренко, Н. В. (2013) Критика концепції технократизму через призму XX століття. Актуальні проблеми сучасної філософії та науки у глобалізованому світі. pp. 210-213.

Мартинов, С. В. (2014) Індивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Корпоративна соціальна відповідальність». [Teaching Resource]

Мартинов, С. В. (2014) Індивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Менеджмент в освіті». [Teaching Resource]

Мартинов, С. В. (2014) Індивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Менеджмент продуктивності». [Teaching Resource]

Мартинов, С. В. (2014) Індивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу у фізичному вихованні та спорті». [Teaching Resource]

Мартинов, С. В. (2014) Індивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Управління в галузі освіти». [Teaching Resource]

Мартинов, С. В. (2014) Індивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Чинники успішного працевлаштування». [Teaching Resource]

Мартинов, С. В. (2012) ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ АГРАРНОГО СЕКТОРУ РЕГІОНУ. Проблеми та шляхи соціально-економічного, науково-технічного та екологічного розвитку: місто, регіон, країна, світ. pp. 69-72. (Unpublished)

Маслак, Л. П. (2008) Роль міжкультурної комунікації військовослужбовців у паблік рілейшнз. Паблік рілейшнз : український досвід (міждисциплінарні дослідження) : [зб. праць молодих наук. / за ред. Л. О. Данильчук].. pp. 10-13.

Маслак, Л. П. (2009) Роль і місце міжкультурної комунікації у процесі формування культурологічної компетентності майбутніх офіцерів. Науковий Вісник Чернівецького університету. (469). pp. 105-111.

Маслов, А. О. (2004) Тероризм у контексті сучасних маргінальних процесів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). pp. 23-27.

Масловська, Л. Ц. (2007) Толерантність у контексті соціальної регуляції бізнесу. In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Матеріали засідання "круглого столу”, 29 травня 2007 р., Житомир.

Масловська, М. В. (2015) Публічний виступ як чинник налагодження громадських зв'язків. Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності. pp. 197-199.

Масловська, М. В. and Гуменюк, В. А. (2015) Зв'язки з громадськістю: завдання та перспективи. Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності. pp. 195-197.

Матюк, Б. М. (2014) FOREIGN TOURISM IN UKRAINE. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. pp. 60-62.

Миколаєнко, Н. М. (2013) ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ РЕДАКТОРІВ. «Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців». pp. 160-162.

Миколаєнко, Н. М. (2013) Формування професійної культури майбутніх редакторів. Науково-виробничий журнал «Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації». pp. 149-153.

Миколаєнко, Н. М. (2014) ДИТЯЧІ ОСВІТНІ ВИДАННЯ: ЕКСПЛІКАЦІЯ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ РЕДАКТОРІВ. Український інформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин Київського національого університету культури і мистецтв,. pp. 123-130.

Мосійчук, І. В. (2016) Державне управління системою охорони здоров’я: сучасний стан та перспективи розвитку. Сталий розвиток економіки (1 (30)).

Мосійчук, І. В. (2016) Корпоративна соціальна відповідальність у системі сталого розвитку. Стратегії сталого розвитку:на шляху до сильнішої громади Матеріали науково-практичної конференції. pp. 194-196.

Мосійчук, І. В. (2015) Публічне адміністрування в соціально-культурній сфері. Сучасні економічні системи: стан та перспективи. Тези доповідей VІ Міжнародної науково-прктичної інтеренет-конференції. pp. 97-98.

Мосійчук, І. В. (2017) Ресурсний потенціал соціальної сфери України та економічний механізм його відтворення. Other. О.О. Євенок, ЖИТОМИР.

Мосійчук, І. В. (2014) Система ефективного управління ресурсним потенціалом соціальної сфери. Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку (2014). pp. 124-126.

Мосійчук, І. В. (2014) Сучасний стан ресурсного потенціалу соціальної сфери. Економіка. Управління. Інновації (1 (11)). ISSN 2410-3748

Мосійчук, І. В. (2016) Удосконалення системи управління розвитком персоналу в сучасних ринкових умовах. Економіка. Управління. Інновації (2 (17)). ISSN 2410-3748

Мосійчук, І. В. (2014) Індивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Менеджмент в освіті». [Teaching Resource]

Мосійчук, І. В. (2014) Індивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Менеджмент продуктивності». [Teaching Resource]

Мосійчук, І. В. (2014) Індивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу у фізичному вихованні та спорті». [Teaching Resource]

Мосійчук, І. В. (2014) Індивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Управління в галузі освіти». [Teaching Resource]

Мосійчук, І. В. (2014) Індивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Управління персоналом». [Teaching Resource]

Мосійчук, І. В. (2014) Індивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Управління розвитком персоналу». [Teaching Resource]

Мосійчук, І. В. (2014) Індивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Чинники успішного працевлаштування». [Teaching Resource]

Мосійчук, І. В. (2010) ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ТА ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ. Економічна стратегія розвитку підприємств: регіональні аспекти. pp. 127-129.

Мосійчук, І. В. (2013) КАДРОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ В УМОВАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. Економічні науки.. pp. 65-67.

Мосійчук, І. В. (2013) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ВІДТВОРЕННЯМ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. Актуальні проблеми соціальної сфери. pp. 65-67.

Мосійчук, І. В. (2013) ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВІДТВОРЕННЯМ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. Вісник Одеського національного університету, 18 (3). pp. 139-143.

Мосійчук, І. В. (2013) ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. Теоретичні та практичні аспекти розвитку менеджменту пдприємств виробничої сфери. pp. 107-109.

Мосійчук, І. В. (2011) ПРОБЛЕМИ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ. Національне господарство України: теорія та практика управління. pp. 240-243.

Мосійчук, І. В. (2013) РОЗВИТОК СИСТЕМИ ВІДТВОРЕННЯ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. Сталий розвиток економіки (3). pp. 48-51.

Мосійчук, І. В. (2013) РОЛЬ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ В ЗАБЕЗПЕЧЕНОСТІ СТАБІЛЬНОСТІ ДЕРЖАВИ. Бізнес Інформ (1). pp. 188-192.

Мосійчук, І. В. (2012) УПРАВЛІННЯ КАДРОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ЯК СИСТЕМА. Проблеми та шляхи соціально-економічного, науково-технічного та економічного розвитку. pp. 34-36.

Мосійчук, І. В. (2012) ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні та Польщі.

Мотузко, А. (2015) Екологічна відповідальність маркетингу. Матеріали міжвузівської студентської науково-практичної конференції "Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу". pp. 45-48.

Муравицький, В. О. (2009) Аналіз методологічних підходів до термінологічного визначення явища інформаційної культури. In: ЕЗИ XXXIV науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету.- Т.1, 16-18 березня 2009 р., Житомир: ЖДТУ.

Муравицький, Василь (2008) Ідентичність у контексті глобалізації (за Зігмунтом Бауманом). In: Матеріали Волинської історико-краєзнавчої конференції, 21-22 листопада 2008 року, Житомир.

Міщенко, Н. І. (2005) Студентська субкультура як фактор соціалізації особистості. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 191-193.

Міщук, І. С. (2009) Еколого-економічний механізм розвитку природоохоронних територій. Other thesis, Рада по вивченню продуктивних сил України Національної академії наук України..

Н

Недірова, А. А. (2014) CULTURE CORPORATIVE DE L’ENTREPRISE. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. pp. 64-68.

Нідзельська, Ю. М. (2004) Прояв авторитарності у площині соціальної індикації. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). pp. 195-196.

Ніколаєнко, С. М. (2016) Маркетингові дослідження ринку добровільного медичного страхування. Економіка. Управління. Інновації (3 (18)). ISSN 2410-3748

Ніколаєнко, С. М. (2014) Організаційно-економічний механізм розвитку медичного страхування. Other thesis, Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна».

Ніколаєнко, С. М. (2013) Основні тенденції розвитку ринку медичного страхування в Україні. БізнесІнформ (1). pp. 281-287.

Ніколаєнко, С. М. (2001) Особливості обов’язкового та добровільного медичного страхування. ВІСНИК Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна (503). pp. 64-67. ISSN 0453-8048

Ніколаєнко, С. М. (2013) ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ РИНКУ ДОБРОВІЛЬНОГО МЕДИЧНОГО СТРАХУВАННЯ. Економіка. Управління. Інновації..

Ніколаєнко, С. М. (2013) Соціальні аспекти функціонування медичного страхування. In: Людський капітал в економічній системі соціально орієнтованої держави. ЖДТУ, Житомир, pp. 334-357. ISBN 978-966-683-383-2

О

Ольшевська, Л. С. and Калініченко, О. О. (2015) Екологічно-відповідальний маркетинг і ЕКО-тренди. Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу. pp. 64-69.

Османова, Т. Б. (2014) CONCEPTION DE GESTION DE L’ENTREPRISE. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. pp. 73-75.

Остапчук, О. Л. (2006) Загострення гендерних проблем унаслідок чорнобильської катастрофи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). pp. 152-155.

П

Павлик, Н. П. (2006) Екологічна ситуація в регіоні як чинник зростання кількості безпритульних дітей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). pp. 156-160.

Пацалюк, К. О. (2014) Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій. Економіка.Управління.Інновації. (1 (11)). pp. 106-113.

Пойта, І. О. (2015) Романівщина в економічному житті України. Романівщина в економічному житті України.

Пойта, І. О. (2015) Сучасний стан розвитку маркетингу послуг в Україні. Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціокультурному середовищі: збірник матеріалів науково-практичної конференції (16 квітня 2015 року). pp. 30-34.

Пойта, І. О. (2015) Тенденції розвитку маркетингу у сфері послуг. Сучасні економічні системи: стан та перспективи: тези доп. VІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф., 14-15 травня 2015 р.. pp. 283-284.

Пойта, І. О. (2015) Теоретичні аспекти механізму маркетингового управління регіоном. Модернізація фінансово-кредитної стратегії розвитку регіону та громади:науковий погляд: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Ужгород, 29 жовтня 2015 р.). pp. 65-67.

Пойта, І. О. (2015) Управління та розвиток кадрового потенціалу сфери послуг. In: Управління людськими ресурсами: держава, регіон, підприємство: монографія / за заг. ред. к.е.н., доц. Мельничука Д.П. ЖДТУ, ЖДТУ, pp. 246-266.

Пойта, І. О. (2015) Формування та розвиток ринку послуг в умовах євроінтеграції. Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Пойта, І. О. (2013) АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ РИНКУ ПОСЛУГ УКРАЇНИ. Вісник Одеського національного університету, 18. pp. 35-39.

Пойта, І. О. (2011) АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали п'ятої міжнародної науково-практичної конференції. pp. 65-67.

Пойта, І. О. (2014) Моделювання та прогнозування розвитку ринку послуг. Економіка. Управління. Інновації. (1 (11)). pp. 156-164.

Пойта, І. О. (2013) ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ РИНКУ ПОСЛУГ. Актуальні проблеми соціальної сфери. pp. 75-77.

Пойта, І. О. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. Національне господарство України: теорія і практика управління. pp. 204-209.

Пойта, І. О. (2013) ОЦІНКА СУЧАСНОГО СТАНУ РИНКУ ПОСЛУГ. Вісник Житомирського державного технологічного університету (1 (63)). pp. 306-309.

Пойта, І. О. (2015) Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.. pp. 76-78.

Пойта, І. О. (2013) Основні фактори і чинники впливу на розвиток ринку послуг. Міжнародний науковий економічний журнал (1). pp. 170-174.

Пойта, І. О. (2013) ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ В СУЧАСНИХ УМОВАХ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ. Наукові праці НУХТ (49). pp. 157-161.

Пойта, І. О. (2013) ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ПОСЛУГ В УМОВАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. Сталий розвиток економіки (3). pp. 68-70.

Пойта, І. О. (2011) Принципи формування та розвитку ринку послуг в Україні. Наука й економіка, 4 (24). pp. 162-164.

Пойта, І. О. (2013) СВІТОВИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ В УКРАЇНІ. Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн: матеріали міжнародної наукової конференції. pp. 29-31.

Пойта, І. О. (2013) СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали сьомої міжнародної науково-практичної конференції. pp. 166-168.

Пойта, І. О. (2011) ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні та Польщі: Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції. pp. 183-188.

Пойта, І. О. (2010) Теоретико-методологічні засади формування ринку послуг в умовах глобалізації. Суспільно-географічні проблеми розвитку продуктивних сил України: Матеріали V міжнародної наукової конференції. pp. 187-189.

Пойта, І. О. (2013) ДІАГНОСТИКА РИНКУ ПОСЛУГ. Теоретичні та практичні аспекти розвитку менеджменту підприємств виробничої сфери: світовий та вітчизняний досвід. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів. pp. 166-168.

Прищепа, Д. (2015) Застосування теоретико-ігрового підходу для прийняття рішень в умовах ризик. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 110-112.

Прищепа, Д. (2015) Особливості стилів керівництва у процесі управління персоналом в сучасних умовах господарювання. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 81-83.

Піскун, В. М. (2007) Соціальні аспекти толерантності в сучасному українському соціумі. In: 1 • • • ^ • Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Матеріали засідання "круглого столу”, 29 травня 2007 р., Житомир.

Р

Радіонова, Г. В. (2007) Толерантність у світлі тотальності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). pp. 38-41.

С

Сапріянчук, А. П. (2010) Соціальна ініціатива особистості як суттєва риса її суспільної активності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). pp. 158-161.

Саух, П. Ю. and Ліфінцев, М. П. and Чуприна, В. В. and Марареско, Л. К. and Саух, Ю. П. and Ліфінцев, С. М. (2013) Реклама в пам’яті культур. Книга 1: Креатив Стародавніх цивілізацій. К. : Альтерпрес.

Саух, П. Ю. (2011) Стратегія толерантності – стратегія майбутнього. In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: ІІІ Міжнародна науково-теоретична конференція, 19-20 травня 2011 року, Житомир.

Саух, П. Ю. (2001) Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності. In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Матеріали засідання "круглого столу”, 29 травня 2007 р., Житомир.

Свистун, О. (2015) ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 140-142.

Свінціцький, В. (2015) Вплив маркетингу на повсякденне життя людей. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 85-87.

Сейко, Н. А. (2002) Соціальна педагогіка. [Teaching Resource]

Сейко, Н. А. (2009) Суб’єкт-об’єктні характеристики доброчинності як чинника соціалізації особистості (XIX – початок XX ст.). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 59-63.

Сейко, Н. А. and Коляденко, С. М. (2001) Робочий зошит з курсу соціальної педагогіки. [Teaching Resource]

Симончик, Елена (2009) Этническая идентичность и этническая толерантность современной молодежи (на примере Республики Бурятия). In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: ІІ Міжнародна науково-теоретична конференція (17 грудня 2009 року): зб. матеріалів / за заг. ред. Сауха П.Ю., Житомир: Видавничий центр ЖДУ імені Івана Франка.

Слюсар, В. М. (2016) "Раціональне" насилля в суспільних трансформаціях. Актуальні проблеми філософії та соціології (13). pp. 73-76. ISSN 2410-3071

Слюсар, В. М. (2007) Випадковість у процесі самореалізації особистості. Senteniae (Сп.1). pp. 163-171.

Слюсар, В. М. (2016) Війна як форма насилля у процесі соціальних трансформацій. Мандрівець (3). pp. 21-25.

Слюсар, В. М. (2003) Постмодерністський фемінізм про детермінацію самореалізації особистості. ВІСНИК Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна (598). pp. 153-156. ISSN 0453-8048

Слюсар, В. М. (2017) Провокація як інструмент «міфічного» насилля. Актуальні проблеми філософії та соціології (15). pp. 125-128. ISSN 2410-3071

Слюсар, В. М. (2007) Інтолерантие взаємовідношення "індивід-суспільство" у процесі самореалізації особистості. In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Матеріали засідання "круглого столу”, 29 травня 2007 р., Житомир.

Слюсар, В. М. (2015) Вальтер Беньямін про насилля як соціальний феномен. Актуальні проблеми філософії та соціології (3). pp. 143-148. ISSN 2410-3071

Слюсар, В. М. (2007) Вплив соціально-культурної кризи на самореалізацію особистості. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). pp. 20-24.

Слюсар, В. М. (2012) Интеллигенция как объект насилия в период трансформации общества. Современная интеллигенция: проблемы социальной идентификации: сборник научных трудов: в 3 т. / отв. ред. И. И. Осинский, 1. pp. 181-189.

Слюсар, В. М. (2011) Насилля за доби глобалізації. In: науково-теоретичний семінар кафедри філософії, 17 лютого 2011 р., Житомирський державний університет імені Івана Франка. (Unpublished)

Слюсар, В. М. (2011) Проблема насилля і терпимості у східній патристиці (Климентій Олександрійський та Іоанн Златоуст). In: Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти: зб. наукових праць / за заг. ред. к.філос.н. Журби М.А. - Частина І., Луганськ.

Слюсар, В. М. (2011) Релігійний світогляд як структурний елемент генотипу цивілізації. In: Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти : зб. наукових праць / за заг. ред. к. філос. н. Журби М.А.– Частина І., Луганськ.

Слюсар, В. М. (2006) Роль громадянської освіти у вихованні свободи самореалізації особистості. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ПРАКТИКИ В СИСТЕМІ ПІСЛЯ- ДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: Науково-методичний збірник / За ред. М.М. Заброцького. pp. 47-50.

Слюсар, В. М. (2004) Роль релігії в процесі самореалізації особистості. Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. Збірник наукових праць (18). pp. 43-50.

Слюсар, В. М. (2010) Феномен насилля у філософії другої половини ХХ століття. In: Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення: зб. наукових праць / за заг. ред. проф. Сауха П. Ю., 8 грудня 2010 р, Житомир.

Смагін, І. І. (2009) Характеристика методичного комплексу з суспільствознавства першої половини 70-х років ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). pp. 59-63.

Смагіна, Т. М. (2010) Поняття та структура соціальної компетентності учнів як наукова проблема. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). pp. 138-142.

Собченко, Д. (2014) МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ РИНКІВ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 113-115.

Соколов, Л. А. (2008) Людина, суспільство і гуманітарна наука в епоху глобалізації. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). pp. 32-36.

Соколовський, О. Л. (2009) Місце антитринітаризму в суспільно-політичному житті шляхти України XVI – XVII ст. Українська полоністика (6). pp. 16-29.

Стеценко, О. (2015) BLUETOOTH-МАРКЕТИНГ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 142-145.

Суліма, Є. М. (2004) Джерела глобальної соціальної нерівності та шляхи подолання поляризації глобального суспільства. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (18). pp. 64-67.

Сухачов, С. А. (2012) Трудовой потенциал интеллигенции современного украинского общества. Современная интеллигенция: проблемы социальной идентификации: сборник научных трудов: в 3 т. / отв. ред. И. И. Осинский., 2. pp. 180-187.

Сухачов, С. Я. (2001) Активний власник – ключова фігура в механізмі трудових відносин. Вісник НАН України (8). pp. 42-47.

Сухачов, С. Я. (2010) Особистісний вимір трудових відносин постіндустріального суспільства. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Філософія. Культурологія: зб. Наук. пр.. pp. 66-69.

Сухачов, С. Я. (2008) Трудові відносини: соціальний механізм функціонування. Other. Житомир: ЖДУ імені Івана Франка.

Сірош, О. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ЕКОНОМІКИ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 79-81.

Т

Талько, О. (2014) РОЗВИТОК ФРАНЧАЙЗИНГУ В СИСТЕМІ ТОВАРОПРОСУВАННЯ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 100-102.

Тимчук, Ю. О. and Саух, І. В. (2017) Управління маркетинговою політикою комунікацій. Дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістр за спеціальністю 073 «Менеджмент» Виконала Науковий керівник.

Тищук, О. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ BLUETOOTH–МАРКЕТИНГУ ТА ПЕРЕШКОДИ НА ШЛЯХУ ЙОГО РОЗВИТКУ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 147-149.

Ткачук, Л. В. (2007) Толерантність як фактор культури і безпеки сучасного українського суспільства. In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Матеріали засідання "круглого столу”, 29 травня 2007 р., Житомир.

Товщик, С. А. (2008) Взаємозв’язок дефініцій соціальної педагогіки та соціальної роботи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (46). pp. 108-112. ISSN 2076-6173

Тофтул, М. Г. and Шмат, Р. П. (2007) Проблема справедливості: етичний аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). pp. 3-5.

Трубавіна, І. М. (2006) Можливості застосування зарубіжних теорій соціальної роботи щодо сім’ї в Україні. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). pp. 46-49.

Трубавіна, І. М. (2008) Проведення констатувального експерименту щодо соціально педагогічної роботи з сім’ями мережі ЦССМ. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). pp. 60-64.

Трубавіна, І. М. (2000) Підготовка майбутніх соціальних педагогів до попередження насильства у сім’ї. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). pp. 58-62.

Ф

Федорчук, Л. П. (2010) Журналіст конвергентної редакції: нові виклики професії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). pp. 209-212.

Фомюк, В. (2015) Проблеми сучасного розвитку підприємництва в економіці України. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 149-151.

Філіпенко, Т. В. and Анісімова, К. С. (2014) Оцінка ефективності експорту при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Менеджмент ХХІ століття: нові виклики, практика, інновації. pp. 104-106.

Фірсова, Ю. А. (2004) Рекламний текст як проблема перекладу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). pp. 250-251.

Х

Харчишина, О. В. (2013) АНАЛІЗ НОРМАТИВНОЇ БАЗИ РОЗРОБКИ КОРПОРАТИВНИХ КОДЕКСІВ. Теоретичні та практичні аспекти розвитку менеджменту підприємств виробничої сфери: світовий та вітчизняний досвід. pp. 86-88. (Unpublished)

Харчишина, О. В. (2012) ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СУТНОСТІ КАТЕГОРІЇ «ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ПІДПРИЄМСТВА». Наукові праці НУХТ (46). pp. 155-160. (Unpublished)

Харчишина, О. В. (2014) МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ НА ОСНОВІ ТЕОРІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ. Економіка. Управління. Інновації (1). pp. 40-53.

Харчишина, О. В. (2012) ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ УПРАВЛІННЯ. Проблеми та шляхи соціально=-економічного, науково-технічного та економічного розвитку: місто, регіон, країна, світ. pp. 95-97. (Unpublished)

Харчишина, О. В. and Іванова, Л. М. (2013) ОЦІНКА КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК». Економіка. Управління. Інновації (2). pp. 32-43.

Харчишина, О. В. and Іванова, М. Л. (2013) ОЦІНКА КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК». Економіка. Управління. Інновації. (2). pp. 1-11. (Unpublished)

Харчишина, О. В. and Мартинов, С. В. (2012) КУЛЬТУРА ОРГАНІЗАЦІЇ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ УПРАВЛІННЯ. Наукові праці НУХТ (47). pp. 184-189.

Харчук, Д. (2014) ЄВРОМАРКЕТИНГОВИЙ КОМПЛЕКС КОМУНІКАЦІЙ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 115-117.

Харчук, Д. (2015) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 32-33.

Хомчук, М. (2014) ПРОБЛЕМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 81-83.

Ш

Шанскова, А. (2014) Вплив глобалізації на розвиток підприємницької діяльності. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 117-119.

Шанскова, А. (2015) УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 90-92.

Шевцова, Л. С. (2014) Основні пріоритети роботи центру богемістики. Чехи на Волині: історія та сучасність.

Шигонська, Н. В. (2007) Толерантність у системі професійної взаємодії медичних працівників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). pp. 46-49.

Шиманська, В. В. (2011) SWOT – аналіз туристичного комплексу Житомирщини. Економіка. Управління. Інновації (1(5)). ISSN 2410-3748

Шиманська, В. В. (2015) Ідентифікація багаторівневої системи показників розвитку туристичного комплексу України в на основі «BSC» – збалансованої системи показників. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали ІХ Міжнар.наук.-практ. конфер.. pp. 97-99.

Шиманська, В. В. (2014) Демаркація алгоритму формування організаційно-економічного механізму розвитку туристичного комплексу України замкненого типу. БІЗНЕСІНФОРМ (7). pp. 186-190.

Шиманська, В. В. (2016) Дослідження генези розвитку та класифікаційних ознак економічної категорії «Реструктуризація підприємства». Вісник Київського інституту бізнесу та технологій (2 (27)). pp. 86-92.

Шиманська, В. В. (2012) Дослідження чинників формування конкурентоспроможного туристичного комплексу України. Актуальні проблеми економіки (5). pp. 132-140.

Шиманська, В. В. (2014) Економічна безпека як фактор підвищення конкурентоспроможності держави. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи (9).

Шиманська, В. В. (2014) Етапи розробки стратегії управління розвитком туристичного комплексу України процесного типу в умовах інтеграційного вибору держави. Вісник ЖДТУ. СЕРІЯ: Економічні науки (2(68)). pp. 223-226. ISSN 1728-4236

Шиманська, В. В. (2014) Конкурентоспроможність туристичного комплексу Житомирщини. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи (10).

Шиманська, В. В. (2014) Організаційно-економічний механізм розвитку туристичного комплексу України в контексті євроінтеграції. Other thesis, Державна установа «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку Національної академії наук України»..

Шиманська, В. В. (2014) Основні вектори розвитку туристичного комплексу України в сучасних умовах. Вісник ЖДТУ. СЕРІЯ: Економічні науки. ISSN 1728-4236

Шиманська, В. В. (2015) Стратегічне управління якістю туристичних послуг в межах розвитку туристичного комплексу України: теоретичні аспекти. Економіка. Управління. Інновації (1(13)). ISSN 2410-3748

Шиманська, В. В. (2011) Туризм як соціально-економічне явище: імперативи розвитку. Економіка. Управління. Інновації (2). ISSN 2410-3748

Шиманська, В. В. (2013) Формування організаційно-економічного механізму розвитку туристичного комплексу на засадах реалізації державно-приватного партнерства. Вісник ЖДТУ. СЕРІЯ: Економічні науки (4(66)). pp. 220-226. ISSN 1728-4236

Широкова, М. (2014) ТАРГЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 121-122.

Шмат, Р. П. (2009) Ідея справедливості в соціальній філософії. In: ТЕЗИ XXXIV науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету.- Т.1, 16-18 березня 2009 р., Житомир: ЖДТУ.

Я

Яковлев, Ф. Г. (2007) Особенности религиозно-конфессиональной и межэтнической толерантности на Украине. In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Матеріали засідання "круглого столу”, 29 травня 2007 р., Житомир.

Янковська, О. І. and Мартинов, С. В. (2012) ІНФОРМАЦІЙНО-КОНСУЛЬТАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ. Наукові праці НУХТ, 46. pp. 161-164.

This list was generated on Tue Apr 25 16:17:34 2017 EEST.