Гольцман, І. О. (2009) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи індустрії туризму в Україні та Польщі: Матеріали третьої міжнародної науково-практичної конференції. pp. 132-136.
|
Text
Download (378kB) | Preview |
Abstract
В даній статті викладено основні переваги використання реклами в туристичній індустрії. Проаналізовано найбільш ефективні методи впливу реклами на діяльність споживачів та завоювання нових сегментів ринку.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | маркетинг, комунікації, реклама, туристична реклама. |
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: | Інна Олександрівна Клімова |
Date Deposited: | 19 Jun 2014 09:12 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 07:03 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11711 |
Actions (login required)
View Item |