Гольцман, І. О. (2009) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи індустрії туризму в Україні та Польщі: Матеріали третьої міжнародної науково-практичної конференції. с. 132-136.
|
Text
Download (378kB) | Перегляд |
Опис
В даній статті викладено основні переваги використання реклами в туристичній індустрії. Проаналізовано найбільш ефективні методи впливу реклами на діяльність споживачів та завоювання нових сегментів ринку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | маркетинг, комунікації, реклама, туристична реклама. |
Теми: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата внесення: | 19 Черв 2014 09:12 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 07:03 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11711 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |