Маркетинг-мікс у медичному страхуванні

Ніколаєнко, С. М. (2017) Маркетинг-мікс у медичному страхуванні. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, pp. 81-127.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview
Item Type: Book Section
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management and Marketing
Depositing User: ane4ka Ганна Петрівна Стрельченко
Date Deposited: 22 Dec 2017 09:38
Last Modified: 22 Dec 2017 09:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26034

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics