Ніколаєнко, С. М. (2016) Маркетингові дослідження ринку добровільного медичного страхування. Економіка. Управління. Інновації (3 (18)). ISSN 2410-3748
|
Text
Download (548kB) | Preview |
Abstract
У даній статті обґрунтовано важливість маркетингових досліджень на ринку страхових послуг. Визначено та проаналізовано основні показники функціонування ринку добровільного медичного страхування. Розглянуто доцільність використання інтегральних показників для комплексного аналізу ринку страхування. Розроблено відносні показники рівня розвитку ринку добровільного медичного страхування та проведено їх нормування. Запропоновано та обґрунтовано еталонні значення відносних показників. Розраховано та проаналізовано інтегральний показник рівня розвитку ринку добровільного медичного страхування. Визначено інтервали які характеризують рівень розвитку ринку добровільного медичного страхування. Дана оцінка сучасному ринку добровільного медичного страхування на основі інтегрального показника. Виявлено проблеми та напрями розвитку ринку медичного страхування. Результати дослідження можуть бути використані як у подальшому вивчені ринку добровільного медичного страхування, так і інших ризикових видів страхування.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) H Social Sciences > HB Economic Theory |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: | Інна Олександрівна Клімова |
Date Deposited: | 28 Dec 2016 12:38 |
Last Modified: | 28 Dec 2016 12:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23025 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |