Сучасні інструменти та технології Інтернет-маркетингу та переваги їх застосування на українському ринку

Пойта, І. О. and Пацалюк, К. О. (2018) Сучасні інструменти та технології Інтернет-маркетингу та переваги їх застосування на українському ринку. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. pp. 90-93.

[img]
Preview
PDF
Download (518kB) | Preview

Abstract

В статті розглянуто основні методи та інструменти Internet-маркетингу та специфіку їх застосування на українському ринку. Уточнено категорійну базу й визначено склад основних елементів Internet-маркетингу. Викладено результати систематизації основних інструментів і технологій Internet-маркетингу, розкрито сутність кожної категорії. Зазначено найпопулярніші Internet-інструменти для просування продукції та перспективи їх розвитку.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Internet-маркетинг, електронний маркетинг, маркетинг-мікс, пошукова оптимізація, маркетинг контенту, копірайтинг, SEO Copywriting, вірусний маркетинг.
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Анастасія Анатоліївна Ковпака
Date Deposited: 23 Apr 2019 12:58
Last Modified: 24 Apr 2019 13:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29286

Actions (login required)

View Item View Item