Сучасні інструменти та технології Інтернет-маркетингу та переваги їх застосування на українському ринку

Пойта, І. О., Пацалюк, К. О. (2018) Сучасні інструменти та технології Інтернет-маркетингу та переваги їх застосування на українському ринку. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. с. 90-93.

[img]
Перегляд
pdf
Download (518kB) | Перегляд

Опис

В статті розглянуто основні методи та інструменти Internet-маркетингу та специфіку їх застосування на українському ринку. Уточнено категорійну базу й визначено склад основних елементів Internet-маркетингу. Викладено результати систематизації основних інструментів і технологій Internet-маркетингу, розкрито сутність кожної категорії. Зазначено найпопулярніші Internet-інструменти для просування продукції та перспективи їх розвитку.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Internet-маркетинг, електронний маркетинг, маркетинг-мікс, пошукова оптимізація, маркетинг контенту, копірайтинг, SEO Copywriting, вірусний маркетинг.
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 23 Квіт 2019 12:58
Останні зміни: 24 Квіт 2019 13:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29286

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу