Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства

Андрушко, А. (2015) Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 41-43.

[img]
Preview
Text
Download (284kB) | Preview

Abstract

Конкурентоспроможність підприємства є важливою запорукою його процвітання, продуктивного зростання та належної репутації на внутрішньому та зовнішньому ринках. Існують багато дієвих методів для підвищення конкурентоспроможності, але на даному етапі розвитку економіки результативним способом її підвищення можна розглядати екомаркетинг чи «зелений маркетинг».

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: екомаркетинг, конкурентоспроможність підприємства, маркетинг
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Анастасія Анатоліївна Ковпака
Date Deposited: 12 May 2015 07:15
Last Modified: 22 May 2015 15:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17224

Actions (login required)

View Item View Item