Маркетинг персоналу, як інструмент вдосконалення управління діяльністю підприємства

Вікарчук, О. І., Гуральчук, Ю. (2018) Маркетинг персоналу, як інструмент вдосконалення управління діяльністю підприємства. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 р, ЖДУ ім І. Франка.

[img]
Preview
PDF
Download (369kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 11 Oct 2018 13:27
Last Modified: 11 Oct 2018 13:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27572

Actions (login required)

View Item View Item