Маркетинг персоналу, як інструмент вдосконалення управління діяльністю підприємства

Вікарчук, О. І., Гуральчук, Ю. (2018) Маркетинг персоналу, як інструмент вдосконалення управління діяльністю підприємства. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 р, ЖДУ ім І. Франка.

[img]
Перегляд
pdf
Download (369kB) | Перегляд
Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 11 Жов 2018 13:27
Останні зміни: 11 Жов 2018 13:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27572

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу