Іваненко, В. О. (2021) Аутсорсинг маркетингового аналізу. In: VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики».
|
Text
Download (320kB) | Preview |
Abstract
Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики»
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: | Інна Олександрівна Клімова |
Date Deposited: | 10 Dec 2021 08:53 |
Last Modified: | 10 Dec 2021 08:53 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33478 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |