Погляд на соціальний маркетинг через призму соціальних змін в українському суспільстві

Калініченко, О. О. (2015) Погляд на соціальний маркетинг через призму соціальних змін в українському суспільстві. Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціольтурному середовищі..

[img]
Preview
Text
Download (158kB) | Preview

Abstract

Розширення соціальних функцій маркетингу в процесі становлення постіндустріального суспільства визначає щораз більший інтерес науковців до аналізу цього соціального феномена. Тож філософське осмислення поняття «соціальний маркетинг», що відображає трансформацію маркетингу у системне соціокультурне явище, є одним з актуальних завдань соціальної науки.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: визначень соціального маркетингу, філософське осмислення, соціальний маркетинг
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 08 Apr 2019 14:04
Last Modified: 08 Apr 2019 14:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29022

Actions (login required)

View Item View Item