Калініченко О. О. (2015) Погляд на соціальний маркетинг через призму соціальних змін в українському суспільстві. Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціольтурному середовищі..
Preview
Калініченко Олена Олександрівна тези 2015.pdf
Завантажити (158kB) | Preview
Анотація
Розширення соціальних функцій маркетингу в процесі становлення постіндустріального суспільства визначає щораз більший інтерес науковців до аналізу цього соціального феномена. Тож філософське осмислення поняття «соціальний маркетинг», що відображає трансформацію маркетингу у системне соціокультурне явище, є одним з актуальних завдань соціальної науки.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | визначень соціального маркетингу, філософське осмислення, соціальний маркетинг |
| Класифікатор: | H Суспільні Науки > H Соціальні науки (Загальне) |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
| Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
| Дата подачі: | 08 Квіт 2019 17:04 |
| Оновлення: | 08 Квіт 2019 17:04 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29022 |
| ДСТУ 8302:2015: | Калініченко О. О. Погляд на соціальний маркетинг через призму соціальних змін в українському суспільстві. Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціольтурному середовищі.. 2015. |


