ПЕРСПЕКТИВИ СТВОРЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОВАЙДИНГОВИХ СТРУКТУР НА КООПЕРАТИВНИХ ЗАСАДАХ

Кащук, К. М. (2012) ПЕРСПЕКТИВИ СТВОРЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОВАЙДИНГОВИХ СТРУКТУР НА КООПЕРАТИВНИХ ЗАСАДАХ. Кооперативний маркетинг в агро бізнесі : проблеми і перспективи розвитку в Україні: матер. Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої Міжнародному року кооперативів. pp. 260-263.

[img]
Preview
Text
Download (302kB) | Preview

Abstract

Розглянуто особливості формування інноваційної інфраструктури в аграрному секторі економіки. Обгрунтовано можливість формування останньої на кооперативних засадах. Запропоновано створення нової інноваційної структури – провайдингового кооперативу.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: лаборант Наталія Юріївна Бальчук
Date Deposited: 27 Jul 2014 10:19
Last Modified: 15 Aug 2015 07:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11925

Actions (login required)

View Item View Item