ПЕРСПЕКТИВИ СТВОРЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОВАЙДИНГОВИХ СТРУКТУР НА КООПЕРАТИВНИХ ЗАСАДАХ

Кащук, К. М. (2012) ПЕРСПЕКТИВИ СТВОРЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОВАЙДИНГОВИХ СТРУКТУР НА КООПЕРАТИВНИХ ЗАСАДАХ. Кооперативний маркетинг в агро бізнесі : проблеми і перспективи розвитку в Україні: матер. Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої Міжнародному року кооперативів. с. 260-263.

[img]
Перегляд
Text
Download (302kB) | Перегляд

Опис

Розглянуто особливості формування інноваційної інфраструктури в аграрному секторі економіки. Обгрунтовано можливість формування останньої на кооперативних засадах. Запропоновано створення нової інноваційної структури – провайдингового кооперативу.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Юріївна Бальчук
Дата внесення: 27 Лип 2014 10:19
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11925

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу