Застосування відео-контенту як інструменту маркетингової комунікаційної політики

Пойта, І. О. and Волощук, А. (2017) Застосування відео-контенту як інструменту маркетингової комунікаційної політики. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

[img]
Preview
PDF
Download (221kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management and Marketing
Depositing User: ane4ka Ганна Петрівна Стрельченко
Date Deposited: 15 Jan 2018 11:09
Last Modified: 15 Jan 2018 11:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26146

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics