Оцінка конкурентоспроможності підприємства як складова маркетингового дослідження

Майгун, А. (2015) Оцінка конкурентоспроможності підприємства як складова маркетингового дослідження. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 22-24.

[img]
Preview
Text
Download (286kB) | Preview

Abstract

Важливим атрибутом ринкової економіки є конкуренція. Сам ринок, механізм його дії не може нормально існувати без розвинутих форм конкуренції. Як слушно стверджував відомий англійський економіст Ф. Хайєк, «суспільства, які покладаються на конкуренцію, успішніше за інших досягають своєї мети ».

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: конкурентоспроможність, підприємство, маркетингове дослідження
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management and Marketing
Depositing User: ane4ka Ганна Петрівна Стрельченко
Date Deposited: 27 Jul 2015 12:08
Last Modified: 27 Jul 2015 12:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18250

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics