Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій

Пацалюк, К. О. (2014) Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій. Економіка.Управління.Інновації. (1 (11)). pp. 106-113.

[img]
Preview
Text
Download (123kB) | Preview

Abstract

У статті досліджено теоретичні та практичні аспекти стимулювання збуту на підприємстві, викладено сутність та основні завдання. Проаналізовано засоби стимулювання збуту. Розглянуто проблему стимулювання збуту за допомогою сукупності поглядів вчених економістів. Виділено основні суб’єкти стимулювання збуту.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: стимулювання збуту, збут, збутова діяльність, продукт, маркетингові комунікації, засоби стимулювання збуту, завдання стимулювання збуту.
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 02 Dec 2014 07:39
Last Modified: 15 Aug 2015 10:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14209

Actions (login required)

View Item View Item