Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій

Пацалюк К. О. (2014) Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій. Економіка.Управління.Інновації. (1 (11)). С. 106–113.

[thumbnail of eui_2014_1_83.pdf]
Preview
Текст
eui_2014_1_83.pdf

Завантажити (123kB) | Preview

Анотація

У статті досліджено теоретичні та практичні аспекти стимулювання збуту на підприємстві, викладено сутність та основні завдання. Проаналізовано

засоби стимулювання збуту. Розглянуто проблему стимулювання збуту за допомогою сукупності поглядів вчених економістів. Виділено основні суб’єкти стимулювання збуту.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: стимулювання збуту, збут, збутова діяльність, продукт, маркетингові комунікації, засоби стимулювання збуту, завдання стимулювання збуту.
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 02 Груд 2014 07:39
Оновлення: 15 Серп 2015 10:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14209

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу