ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Луференко, Л. Ю. (2012) ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Агросвіт (2). pp. 40-44.

[img]
Preview
Text
Download (433kB) | Preview

Abstract

Проаналізовано сучасний рівень та основні тенденції рекламної діяльності молокопереробних підприємств. Визначеноособливості здійснення рекламної діяльності молокопереробними підприємствами та окреслено ключові складові забезпечення її ефективності за умов нестабільного бізнес-середовища

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management and Marketing
Depositing User: лаборант Наталія Юріївна Бальчук
Date Deposited: 26 Jun 2014 08:33
Last Modified: 15 Aug 2015 07:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11844

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics