Дяченко, Т., Ольшевська, Л. (2015) Стратегія «блакитного океану» як новий підхід у досягненні конкурентних позицій. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 58-60.
|
Text
Download (275kB) | Preview |
Abstract
Ми живемо в час необмеженого доступу до інформації, що відкриває нам нові горизонти, дає можливості для народження нових ідей, але в той же час Україна у світовому рейтингу розвитку інновацій займає далеко не провідні місця.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | стратегія, "блакитний океан", конкурентні позиції |
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: | Інна Олександрівна Клімова |
Date Deposited: | 02 Jun 2015 06:33 |
Last Modified: | 02 Jun 2015 06:33 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17581 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |