Стратегія «блакитного океану» як новий підхід у досягненні конкурентних позицій

Дяченко, Т., Ольшевська, Л. (2015) Стратегія «блакитного океану» як новий підхід у досягненні конкурентних позицій. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 58-60.

[img]
Preview
Text
Download (275kB) | Preview

Abstract

Ми живемо в час необмеженого доступу до інформації, що відкриває нам нові горизонти, дає можливості для народження нових ідей, але в той же час Україна у світовому рейтингу розвитку інновацій займає далеко не провідні місця.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: стратегія, "блакитний океан", конкурентні позиції
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 02 Jun 2015 06:33
Last Modified: 02 Jun 2015 06:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17581

Actions (login required)

View Item View Item