Стратегія «блакитного океану» як новий підхід у досягненні конкурентних позицій

Дяченко Т., Ольшевська Л. (2015) Стратегія «блакитного океану» як новий підхід у досягненні конкурентних позицій. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». С. 58–60.

[img]
Preview
Текст
Download (275kB) | Preview

Анотація

Ми живемо в час необмеженого доступу до інформації, що відкриває нам нові горизонти, дає можливості для народження нових ідей, але в той же час Україна у світовому рейтингу розвитку інновацій займає далеко не провідні місця.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: стратегія, "блакитний океан", конкурентні позиції
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 02 Черв 2015 06:33
Оновлення: 02 Черв 2015 06:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17581

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу