Дударчик, В., Пойта, І. О. (2015) Соціальна відповідальність та етика в маркетингу. Міжвузівська студентська науково-практична конференція "Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу". pp. 75-82.
|
Text
Download (382kB) | Preview |
Abstract
В статті розкрито теоретико-методичні та практичні аспекти соціальної відповідальності та етики а маркетингу. Визначено перспективні напрями розвитку соціальної відповідальності на вітчизняних підприємствах.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | маркетинг, відповідальний маркетинг, соціальна відповідальність, етика в маркетингу. |
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: | Інна Олександрівна Клімова |
Date Deposited: | 14 Jan 2016 08:08 |
Last Modified: | 14 Jan 2016 08:08 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19861 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |