Соціальна відповідальність та етика в маркетингу

Дударчик, В., Пойта, І. О. (2015) Соціальна відповідальність та етика в маркетингу. Міжвузівська студентська науково-практична конференція "Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу". pp. 75-82.

[img]
Preview
Text
Download (382kB) | Preview

Abstract

В статті розкрито теоретико-методичні та практичні аспекти соціальної відповідальності та етики а маркетингу. Визначено перспективні напрями розвитку соціальної відповідальності на вітчизняних підприємствах.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетинг, відповідальний маркетинг, соціальна відповідальність, етика в маркетингу.
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 14 Jan 2016 08:08
Last Modified: 14 Jan 2016 08:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19861

Actions (login required)

View Item View Item