ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ВІРНОСТІ В ОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИНАХ СТУДЕНТІВ ВНЗ

Свириденко І. М. (2014) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ВІРНОСТІ В ОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИНАХ СТУДЕНТІВ ВНЗ. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Шляхи подолання мовних комунікативних бар'єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей". С. 389–394.

[img]
Preview
Текст
Download (460kB) | Preview

Анотація

В сучасних умовах розвитку державності відбувається новий етап модернізації системи освіти, що супроводжується суттєвими змінами у виховній теорії та практиці. Основними показниками ефективності виховної системи ВУЗу визнано особистість студента, його самопочуття в колективі, уміння ефективно взаємодіяти в особистісній сфері, рівень соціально- комунікативного розвитку, характер самореалізації. Однак, у роботі вищих навчальних закладів спостерігається орієнтація на здобуття студентами знань, умінь, навичок, а проблема виховання моральних якостей, в тому числі й вірності, залишаються поза їхньої уваги.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Користувачі 3476 не знайдено.
Дата подачі: 18 Черв 2014 10:43
Оновлення: 07 Бер 2016 01:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11675

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу