Свириденко, І. М.
(2014)
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ВІРНОСТІ В ОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИНАХ СТУДЕНТІВ ВНЗ.
Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Шляхи подолання мовних комунікативних бар'єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей".
с. 389-394.
Опис
В сучасних умовах розвитку державності відбувається новий етап модернізації системи
освіти, що супроводжується суттєвими змінами у виховній теорії та практиці. Основними
показниками ефективності виховної системи ВУЗу визнано особистість студента, його
самопочуття в колективі, уміння ефективно взаємодіяти в особистісній сфері, рівень соціально-
комунікативного розвитку, характер самореалізації. Однак, у роботі вищих навчальних закладів
спостерігається орієнтація на здобуття студентами знань, умінь, навичок, а проблема виховання
моральних якостей, в тому числі й вірності, залишаються поза їхньої уваги.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |