НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ТУРИЗМІ

Гольцман, І. О. (2009) НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ТУРИЗМІ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні: Матеріали другої міжнародної науково-практичної конференції. с. 102-103.

[img]
Перегляд
Text
Download (353kB) | Перегляд

Опис

В даній статті викладено основні переваги використання маркетингових комунікацій в туристичній індустрії. Проаналізовано найбільш ефективні методи впливу реклами на діяльність споживачів та завоювання нових сегментів ринку.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 19 Черв 2014 10:32
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11717

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу