Янчук Н. В. (2008) Роль функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики і фразеології у фаховій підготовці майбутнього вчителя-словесника. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога: Матеріали регіональної науково-практичної конференції (1). С. 37–40.
|
Текст
Download (123kB) | Preview |
Анотація
У статті досліджується проблема фахової підготовки майбутнього вчителя у контексті функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики і фразеології.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | лексика, фразеологія, функціонально-комунікативний підхід |
Класифікатор: | P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання |
Користувач: | Користувачі 1471 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Черв 2014 09:47 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:04 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11727 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |