Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики і фразеології у фаховій підготовці майбутнього вчителя-словесника

Янчук Н. В. (2008) Роль функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики і фразеології у фаховій підготовці майбутнього вчителя-словесника. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога: Матеріали регіональної науково-практичної конференції. № 1. С. 37–40.

[thumbnail of Янчук 2.pdf]
Preview
Текст
Янчук 2.pdf

Завантажити (123kB) | Preview

Анотація

У статті досліджується проблема фахової підготовки майбутнього вчителя у контексті функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики і фразеології.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: лексика, фразеологія, функціонально-комунікативний підхід
Класифікатор: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання
Користувач: Користувачі 1471 не знайдено.
Дата подачі: 19 Черв 2014 09:47
Оновлення: 15 Серп 2015 07:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11727
ДСТУ 8302:2015: Янчук Н. В. Роль функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики і фразеології у фаховій підготовці майбутнього вчителя-словесника. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога: Матеріали регіональної науково-практичної конференції. 2008. № 1. С. 37–40.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу