Алексейчук, О. (2014) ЕМЕРДЖЕНТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ЯК НАСЛІДОК РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. с. 8-10.
|
Text
Download (244kB) | Перегляд |
Опис
Основою будь-якої успішної організації є взаємодія між людьми, комунікативні процеси всередині групи, командна робота та корпоративна культура.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата внесення: | 25 Черв 2014 12:05 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 07:11 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11816 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |