МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ РИНКІВ

Собченко Д. (2014) МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ РИНКІВ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. С. 113–115.

[img]
Preview
Текст
Download (214kB) | Preview

Анотація

Актуальність дослідження зумовлена поглибленням теоретичних пошуків стратегій маркетингу в сучасних умовах глобалізації

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 25 Черв 2014 12:29
Оновлення: 15 Серп 2015 07:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11818

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу