Собченко Д. (2014) МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ РИНКІВ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. С. 113–115.
|
Текст
Download (214kB) | Preview |
Анотація
Актуальність дослідження зумовлена поглибленням теоретичних пошуків стратегій маркетингу в сучасних умовах глобалізації
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 25 Черв 2014 12:29 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:12 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11818 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |