Електронна бібліотека Житомирського державного університету

МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ РИНКІВ

Собченко Д. (2014) МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ РИНКІВ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції.. С. 113–115.

[thumbnail of СОБЧЕНКО-4.pdf]
Preview
Текст
СОБЧЕНКО-4.pdf

Завантажити (214kB) | Preview

Анотація

Актуальність дослідження зумовлена поглибленням теоретичних
пошуків стратегій маркетингу в сучасних умовах глобалізації

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 25 Черв 2014 12:29
Оновлення: 15 Серп 2015 07:12
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11818
ДСТУ 8302:2015: Собченко Д. МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ РИНКІВ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. 2014.. С. 113–115.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу