НАБІР ЗАСОБІВ ПРОМОУШН ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА

Алексейчук О. (2014) НАБІР ЗАСОБІВ ПРОМОУШН ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. С. 87–89.

[img]
Preview
Текст
Download (351kB) | Preview

Анотація

Стимулювання збуту, стимулювання продажу (англ. sales promotion, сейлз промоушн - просування продажів) - це вид маркетингових комунікацій, що позначає комплекс заходів щодо просування продажів по всьому маршруту руху товару - від виробника через канали збуту до споживача - з метою прискорення збуту товарів. В основі даних заходів - короткострокове збільшення продажу шляхом надання покупцеві певної вигоди

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 25 Черв 2014 12:31
Оновлення: 15 Серп 2015 07:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11820

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу