Сірош О. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ЕКОНОМІКИ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. С. 79–81.
|
Текст
Download (202kB) | Preview |
Анотація
Міжпредметні зв’язки – це така конструкція змісту навчального матеріалу, що належить двом або більше навчальним предметам і відображає взаємозв’язки, які об’єктивно діють в природі і вивчаються сучасними науками
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 26 Черв 2014 08:14 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:12 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11828 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |