Сірош, О. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ЕКОНОМІКИ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. с. 79-81.
|
Text
Download (202kB) | Перегляд |
Опис
Міжпредметні зв’язки – це така конструкція змісту навчального матеріалу, що належить двом або більше навчальним предметам і відображає взаємозв’язки, які об’єктивно діють в природі і вивчаються сучасними науками
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата внесення: | 26 Черв 2014 08:14 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 07:12 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11828 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |