РОЗВИТОК ФРАНЧАЙЗИНГУ В СИСТЕМІ ТОВАРОПРОСУВАННЯ

Талько О. (2014) РОЗВИТОК ФРАНЧАЙЗИНГУ В СИСТЕМІ ТОВАРОПРОСУВАННЯ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. С. 100–102.

[img]
Preview
Текст
Download (268kB) | Preview

Анотація

Для появи прогресивних ідей ведення бізнесу необхідна стабільність в економіці та розвинутий ринок малого та середнього бізнесу. В Україні малі та середні підприємства знаходяться на стадії розвитку. Крім того, зважаючи на кризовий стан, дуже ризиковано розпочинати бізнес з нуля. Більш надійним є використання вже готових проектів, тобто тих, які пропонують франчайзери.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 26 Черв 2014 08:15
Оновлення: 15 Серп 2015 07:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11829

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу