Талько О. (2014) РОЗВИТОК ФРАНЧАЙЗИНГУ В СИСТЕМІ ТОВАРОПРОСУВАННЯ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції.. С. 100–102.
Preview
тези_ТАЛЬКО.pdf
Завантажити (268kB) | Preview
Анотація
Для появи прогресивних ідей ведення бізнесу необхідна стабільність в економіці та
розвинутий ринок малого та середнього бізнесу. В Україні малі та середні підприємства
знаходяться на стадії розвитку. Крім того, зважаючи на кризовий стан, дуже ризиковано
розпочинати бізнес з нуля. Більш надійним є використання вже готових проектів, тобто тих,
які пропонують франчайзери.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 26 Черв 2014 08:15 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11829 |
ДСТУ 8302:2015: | Талько О. РОЗВИТОК ФРАНЧАЙЗИНГУ В СИСТЕМІ ТОВАРОПРОСУВАННЯ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. 2014.. С. 100–102. |