ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Луференко, Л. Ю. (2012) ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Агросвіт (2). с. 40-44.

[img]
Перегляд
Text
Download (433kB) | Перегляд

Опис

Проаналізовано сучасний рівень та основні тенденції рекламної діяльності молокопереробних підприємств. Визначеноособливості здійснення рекламної діяльності молокопереробними підприємствами та окреслено ключові складові забезпечення її ефективності за умов нестабільного бізнес-середовища

Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Юріївна Бальчук
Дата внесення: 26 Черв 2014 08:33
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11844

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу