Функціонування хеджингу в англомовному академічному дискурсі (на основі корпусу MICASE)

Шилюк В. В. (2014) Функціонування хеджингу в англомовному академічному дискурсі (на основі корпусу MICASE). Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов (за матеріалами он-лайн семінару).

[img]
Preview
Текст
Download (587kB) | Preview

Анотація

В статті розглядається один із засобів вираження позиції суб’єкта дискурсивної діяльності під назвою «хеджи», що є засобами, за допомогою яких автор може представляти твердження як думку, а не факт. Представлений кількісний аналіз функціонування маркерів хеджингу з огляду на гендерну приналежність мовців, розглянуто функціонування маркерів хеджингу у мовленні представників точних та гуманітарних наук, проведений кількісний аналіз використання хеджингу викладачами та студентами в академічному мовленні.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: академічний дискурс, соціолінгвістичні змінні, маркери позиції суб’єкта, хеджинг, епістемічні лексичні дієслова, епістемічні прислівники, епістемічні прикметники, епістемічні модальні дієслова, епістемічні іменники, гендерна приналежність мовця, предметна галузь, академічна роль комунікантів.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: лаборант Юлія Харчишина
Дата подачі: 27 Лип 2014 09:55
Оновлення: 07 Бер 2016 01:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11871

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу