ТЕОРІЯ ЗАДАЧ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МЕТОДИКИ МАТЕМАТИКИ

Семенець, С. П. (2014) ТЕОРІЯ ЗАДАЧ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МЕТОДИКИ МАТЕМАТИКИ. Дидактика Математики. Проблеми і дослідження. (41). с. 76-84. ISSN 2079-9152

[img]
Перегляд
Text
Download (6MB) | Перегляд

Опис

Розкрито основні протиріччя діючої системи методичної підготовки майбутніх учителів математики, обґрунтовано теорію задач розвивального навчання методики математики, висвітлено зміст і структуру задачної системи навчально-методичної діяльності студентів, виявлено змістово-теоретичні дії, що застосовуються в процесі розв’язування виділених типів задач.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Ключові слова: теорія, розвивальне навчання, задачна система, задачі методики математики, змістово-теоретичні дії.
Теми: Q Наука > QA Математика > Алгебра
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: Лаборант Богдан Нікітенко
Дата внесення: 04 Лип 2014 10:01
Останні зміни: 03 Жов 2016 09:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11877

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу