Семенець С. П. (2014) ТЕОРІЯ ЗАДАЧ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МЕТОДИКИ МАТЕМАТИКИ. Дидактика Математики. Проблеми і дослідження.. № 41. С. 76–84. ISSN 2079-9152.
Preview
№41, 2014 для авторів.pdf
Завантажити (6MB) | Preview
Анотація
Розкрито основні протиріччя діючої системи методичної підготовки майбутніх
учителів математики, обґрунтовано теорію задач розвивального навчання методики
математики, висвітлено зміст і структуру задачної системи навчально-методичної
діяльності студентів, виявлено змістово-теоретичні дії, що застосовуються в процесі
розв’язування виділених типів задач.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Ключові слова: теорія, розвивальне навчання, задачна система, задачі методики математики, змістово-теоретичні дії. |
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > Алгебра |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | Користувачі 3592 не знайдено. |
Дата подачі: | 04 Лип 2014 10:01 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 09:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11877 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. ТЕОРІЯ ЗАДАЧ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МЕТОДИКИ МАТЕМАТИКИ. Дидактика Математики. Проблеми і дослідження.. 2014. № 41. С. 76–84. |