Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ТЕОРІЯ ЗАДАЧ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МЕТОДИКИ МАТЕМАТИКИ

Семенець С. П. (2014) ТЕОРІЯ ЗАДАЧ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МЕТОДИКИ МАТЕМАТИКИ. Дидактика Математики. Проблеми і дослідження.. № 41. С. 76–84. ISSN 2079-9152.

[thumbnail of №41, 2014 для авторів.pdf]
Preview
Текст
№41, 2014 для авторів.pdf

Завантажити (6MB) | Preview

Анотація

Розкрито основні протиріччя діючої системи методичної підготовки майбутніх
учителів математики, обґрунтовано теорію задач розвивального навчання методики
математики, висвітлено зміст і структуру задачної системи навчально-методичної
діяльності студентів, виявлено змістово-теоретичні дії, що застосовуються в процесі
розв’язування виділених типів задач.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Ключові слова: теорія, розвивальне навчання, задачна система, задачі методики математики, змістово-теоретичні дії.
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > Алгебра
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: Користувачі 3592 не знайдено.
Дата подачі: 04 Лип 2014 10:01
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11877
ДСТУ 8302:2015: Семенець С. П. ТЕОРІЯ ЗАДАЧ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ МЕТОДИКИ МАТЕМАТИКИ. Дидактика Математики. Проблеми і дослідження.. 2014. № 41. С. 76–84.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу