Метафорична номінація як складник урбаністичного брендингу

Білюк І. Л. (2013) Метафорична номінація як складник урбаністичного брендингу. Мовні і концептуальні картини світу, 1 (46). С. 164–172.

[img]
Preview
Текст
Download (355kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто явище метафоричної номінації як компонент іміджу мегаполісів у сучасному комунікативному просторі, проаналізовано назви міст, що утворені способом вторинної номінації

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: онім, номінація, вторинна номінація, метафоризація
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Користувачі 2540 не знайдено.
Дата подачі: 27 Лип 2014 10:38
Оновлення: 15 Серп 2015 07:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11967

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу