Малинівська, Л. І. (2014) Інтеграція змісту психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів. Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця Збірник наукових статей Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Україна, Харків, 11-12 червня, 2014 р.). с. 204-209.
|
Text
Download (564kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглянутий зміст педагогічної підготовки майбутніх педагогів, проаналізовані особистісно орієнтований і компетентнісний підходи в освіті та способи їх застосування з метою удосконалення саме педагогічної складової педагогічної освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | особистісно орієнтований та компетентнісний підхід, особистість, структура особистості, спрямованість особистості, компетентність |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання |
Користувач, що депонує: | Кафедра охорони праці та цивільної безпеки |
Дата внесення: | 03 Груд 2014 16:05 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 10:41 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12029 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |