Інтеграція змісту психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів.

Малинівська, Л. І. (2014) Інтеграція змісту психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів. Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця Збірник наукових статей Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Україна, Харків, 11-12 червня, 2014 р.). с. 204-209. ISSN 978-966-97260-4-9

[img]
Перегляд
Text
Download (564kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянутий зміст педагогічної підготовки майбутніх педагогів, проаналізовані особистісно орієнтований і компетентнісний підходи в освіті та способи їх застосування з метою удосконалення саме педагогічної складової педагогічної освіти.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: особистісно орієнтований та компетентнісний підхід, особистість, структура особистості, спрямованість особистості, компетентність
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач, що депонує: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Дата внесення: 03 Груд 2014 16:05
Останні зміни: 15 Серп 2015 10:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12029

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу