Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інтеграція змісту психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів.

Малинівська Л. І. (2014) Інтеграція змісту психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів. Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця Збірник наукових статей Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Україна, Харків, 11-12 червня, 2014 р.).. С. 204–209.

[thumbnail of Інтеграція_змісту.pdf]
Preview
Текст
Інтеграція_змісту.pdf

Завантажити (564kB) | Preview

Анотація

У статті розглянутий зміст педагогічної підготовки майбутніх педагогів, проаналізовані особистісно орієнтований і компетентнісний підходи в освіті та способи їх застосування з метою удосконалення саме педагогічної складової педагогічної освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: особистісно орієнтований та компетентнісний підхід, особистість, структура особистості, спрямованість особистості, компетентність
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Дата подачі: 03 Груд 2014 16:05
Оновлення: 15 Серп 2015 10:41
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12029
ДСТУ 8302:2015: Малинівська Л. І. Інтеграція змісту психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів.. Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця Збірник наукових статей Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Україна, Харків, 11-12 червня, 2014 р.). 2014.. С. 204–209.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу