Інтеграція змісту психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів.

Малинівська, Л. І. (2014) Інтеграція змісту психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів. Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця Збірник наукових статей Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Україна, Харків, 11-12 червня, 2014 р.). pp. 204-209. ISSN 978-966-97260-4-9

[img]
Preview
Text
Download (564kB) | Preview

Abstract

У статті розглянутий зміст педагогічної підготовки майбутніх педагогів, проаналізовані особистісно орієнтований і компетентнісний підходи в освіті та способи їх застосування з метою удосконалення саме педагогічної складової педагогічної освіти.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: особистісно орієнтований та компетентнісний підхід, особистість, структура особистості, спрямованість особистості, компетентність
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Physics and Labor Protection
Depositing User: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Date Deposited: 03 Dec 2014 16:05
Last Modified: 15 Aug 2015 10:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12029

Actions (login required)

View Item View Item