Малинівська, Л. І. (2014) Інтеграція змісту психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів. Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця Збірник наукових статей Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Україна, Харків, 11-12 червня, 2014 р.). pp. 204-209. ISSN 978-966-97260-4-9
|
Text
Download (564kB) | Preview |
Abstract
У статті розглянутий зміст педагогічної підготовки майбутніх педагогів, проаналізовані особистісно орієнтований і компетентнісний підходи в освіті та способи їх застосування з метою удосконалення саме педагогічної складової педагогічної освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | особистісно орієнтований та компетентнісний підхід, особистість, структура особистості, спрямованість особистості, компетентність |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Physics and Its Teaching Methods |
Depositing User: | Кафедра охорони праці та цивільної безпеки |
Date Deposited: | 03 Dec 2014 16:05 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 10:41 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12029 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |