Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу

Коновальчук І. І. (2013) Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу. Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук. праць. (39). С. 216–222.

[img]
Preview
Текст
Download (318kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто сутнісні ознаки, структура, функції і критерії інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу. З позицій системного підходу інноваційне середовище визначено як цілісність соціально-психологічних, організаційно-педагогічних, інформаційно- комунікативних, матеріальних, технологічних та інших умов, що в єдності виступають засобом стимулювання, підтримки, управління, рефлексії інноваційної діяльності педагогів та їх професійного розвитку. За змістом інноваційне середовище – це сукупність інновацій, що створюють нові можливості для розвитку навчального закладу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: нововведення, середовище, середовищний підхід, інноваційне середовище навчального закладу, інноваційна діяльність.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 4420 не знайдено.
Дата подачі: 19 Серп 2014 12:09
Оновлення: 15 Серп 2015 07:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12119

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу