Коновальчук І. І. (2013) Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу. Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук. праць.. № 39. С. 216–222.
Коновальчук І.І. Стаття Форум Суми Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу.pdf
Завантажити (318kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто сутнісні ознаки, структура, функції і критерії
інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу. З позицій
системного підходу інноваційне середовище визначено як цілісність
соціально-психологічних, організаційно-педагогічних, інформаційно-
комунікативних, матеріальних, технологічних та інших умов, що в єдності
виступають засобом стимулювання, підтримки, управління, рефлексії
інноваційної діяльності педагогів та їх професійного розвитку. За змістом
інноваційне середовище – це сукупність інновацій, що створюють нові
можливості для розвитку навчального закладу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | нововведення, середовище, середовищний підхід, інноваційне середовище навчального закладу, інноваційна діяльність. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 4420 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Серп 2014 12:09 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12119 |
ДСТУ 8302:2015: | Коновальчук І. І. Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу. Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук. праць.. 2013. № 39. С. 216–222. |