Міждисциплінарний підхід у дослідженні проблем педагогічної інноватики

Коновальчук І. І. (2013) Міждисциплінарний підхід у дослідженні проблем педагогічної інноватики. Interdyscyplinarnosc pedagogiki i jej subdyscypliny / Pod redakcja Zofii Szaroy, Franciczka Szloska / V польсько-український форум.. С. 261–269.

[img]
Preview
Текст
Download (308kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто значимість й можливості міждисциплінарного підходу в становленні й розвитку педагогічної інноватики як наукової галузі й навчальної дисципліни. Міждисциплінарність визначається провідним принципом синтезу знань різних наук у побудові теоретико-методологічних засад, розробці моделей і технологій реалізації освітніх нововведень. Евристичні ресурси міждисциплінарного підходу дозволяють розширити дослідницький потенціал педагогічної інноватики методологією й методами пізнання як гуманітарних так і природничих наук

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інновація, інноваційний процес, міждисциплінарний підхід, міждисциплінарність, інтеграція, міждисциплінарний синтез знань
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 4420 не знайдено.
Дата подачі: 19 Серп 2014 12:09
Оновлення: 15 Серп 2015 07:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12120

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу