Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Міждисциплінарний підхід у дослідженні проблем педагогічної інноватики

Коновальчук І. І. (2013) Міждисциплінарний підхід у дослідженні проблем педагогічної інноватики. Interdyscyplinarnosc pedagogiki i jej subdyscypliny / Pod redakcja Zofii Szaroy, Franciczka Szloska / V польсько-український форум... С. 261–269.

[thumbnail of Коновальчук І.І. Стаття Польша форум  Міждисциплінарний підхід у дослідженні проблем педагогічної інноватики.pdf]
Preview
Текст
Коновальчук І.І. Стаття Польша форум Міждисциплінарний підхід у дослідженні проблем педагогічної інноватики.pdf

Завантажити (308kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто значимість й можливості міждисциплінарного підходу в
становленні й розвитку педагогічної інноватики як наукової галузі й навчальної
дисципліни. Міждисциплінарність визначається провідним принципом синтезу знань
різних наук у побудові теоретико-методологічних засад, розробці моделей і технологій
реалізації освітніх нововведень. Евристичні ресурси міждисциплінарного підходу
дозволяють розширити дослідницький потенціал педагогічної інноватики методологією й
методами пізнання як гуманітарних так і природничих наук

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інновація, інноваційний процес, міждисциплінарний підхід, міждисциплінарність, інтеграція, міждисциплінарний синтез знань
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 4420 не знайдено.
Дата подачі: 19 Серп 2014 12:09
Оновлення: 15 Серп 2015 07:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12120
ДСТУ 8302:2015: Коновальчук І. І. Міждисциплінарний підхід у дослідженні проблем педагогічної інноватики. Interdyscyplinarnosc pedagogiki i jej subdyscypliny / Pod redakcja Zofii Szaroy, Franciczka Szloska / V польсько-український форум.. 2013.. С. 261–269.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу